1
Vraag
2
Reacties
matty79

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ziggo go

als ik inlog bij ziggo go dan geeft hij aan dat ik geen abonnement heb. Ik heb alle tips gebruikt via community. Ik kom niet verder. Ik heb tijd geleden veel gezeik gehad met mijn verhuizing en mijn ziggo abonnement (ziggo had ons abonnement stop gezet en weer een nieuwe gemaakt, ging allemaal niet goed), misschien dat dat er mee te maken heeft. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3578Posts
  • 463Oplossingen
  • 1422Likes

Welkom op de Community @matty79! Erg balen dat er zoveel is misgegaan. Nu ondervind je ook nog eens problemen met Ziggo Go. Dat is niet wat we graag zien!

Ik ben erin gedoken en ik zie dat het inderdaad te maken heeft met de misgelopen verhuizing. Je bent nu ingelogd op een account waar geen actief abonnement op is. Vandaar de foutmelding. Je hebt namelijk een nieuw klantnummer gekregen, waar nog geen Mijn Ziggo account voor is geregistreerd. Voor de registratie heb je je nieuwe klantnummer nodig. Waar je dit vindt, lees in dit topic.

Kortom, als je een nieuw account registreert dan komt het helemaal goed. Houd je ons op de hoogte? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3578Posts
  • 463Oplossingen
  • 1422Likes

Welkom op de Community @matty79! Erg balen dat er zoveel is misgegaan. Nu ondervind je ook nog eens problemen met Ziggo Go. Dat is niet wat we graag zien!

Ik ben erin gedoken en ik zie dat het inderdaad te maken heeft met de misgelopen verhuizing. Je bent nu ingelogd op een account waar geen actief abonnement op is. Vandaar de foutmelding. Je hebt namelijk een nieuw klantnummer gekregen, waar nog geen Mijn Ziggo account voor is geregistreerd. Voor de registratie heb je je nieuwe klantnummer nodig. Waar je dit vindt, lees in dit topic.

Kortom, als je een nieuw account registreert dan komt het helemaal goed. Houd je ons op de hoogte? 

matty79
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is gelukt! Super bedankt. Ik kan weer op ziggo go met mijn nieuwe account. 

groeten Matthieu

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic