Goedemorgen,
ook mijn ziggo go doet het niet meer, ik heb meerdere malen een nieuw ww aangemaakt, maar het blijft onmogelijk om in te loggen. kunnen jullie helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
probleem is opgelost, bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat is precies de foutmelding of wat zie je precies? Er zijn verschillende oorzaken met verschillende oplossingen.
Is er iets gewijzigd in je abonnement?
ik heb contact gehad met servicecenter zij verwezen mij nar deze community. Ik krijg de melding dat mijn ww niet klopt
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen, mogelijk nog in het weekend, anders na het weekend.
Hi @martijnr3
Waarschijnlijk komt mijn bericht als mosterd na de maaltijd. Ik zie dat er afgelopen zaterdag een nieuw Mijn Ziggo account is geregistreerd. Zijn de problemen met het aanmaken van een nieuw Mijn Ziggo account verholpen? We horen het graag!
Hi Cecilia,
Dat heeft helaas niks opgeleverd, ik kan nogsteeds niet bij mijn ziggo go
Wat is precies de foutmelding of wat zie je precies? Er zijn verschillende oorzaken met verschillende oplossingen.
Is er sinds kort iets gewijzigd in je abonnement?
probleem is opgelost, bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.