Waarom staat er bij het starten op ziggo go dat ik hiervoor een abonnement nodig heb? Ik heb al vaker gekeken en alle apparaten heeft dit probleem!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De hamvraag is ben je Ziggo klant en heb je een Mijn Ziggo account dat zal je nodig hebben om via Ziggo Go in te loggen.
Hey @Stef75 en welkom op onze Community!
Wat zonde dat je nu niet kunt genieten van je Ziggo Go account. Lukt het wel om met deze zelfde inloggegevens in te loggen bij Mijn Ziggo? En zie je daar onder het kopje ‘Producten’ de diensten actief staan die je bij ons afneemt? We horen het graag!
Hi, ja het zijn dezelfde inloggegevens! En we moeten het kunnen zien want er is niks veranderd aan het abonnement en ik heb het al eerder kunnen doen...
@Stef75 gaat het om Ziggo Go of meer specifiek Ziggo Go TV?
Ziggo go movies/series kijken op de iPad/ telefoon
Thanks voor het checken @Stef75! Als de producten actief staan dan zit het met je account helemaal goed. Uit je laatste bericht begrijp ik dat je de melding te zien krijgt bij Movies & Series, hieruit trek ik de conclusie dat het wel goed gaat als je live tv kijkt of terug kijkt. Klopt dat?
Zou je enkele van deze series/films kunnen checken: Godfather of Harlem, Billions, Vikings. Deze zitten in jouw pakket dus ik ben benieuwd of je die wel zonder problemen kunt kijken.
Die zijn wel te zien!
wil dat zeggen dat er alleen maar een selectie op de iPad te kijken is?
vind dat wel bizar als we 90 euro per maand bij jullie betalen en dat we dan alleen maar series kunnen kijken op de iPad die jullie bepalen…
waarom kunnen we ze wel op tv zien maar niet op de iPad??? Is voor mij een raadsel!!! Wat is jullie winst daarbij!?
geeft mij steeds meer reden om naar een andere provider toe te gaan!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.