Vraag
Reacties
Stef75
Level 1

ziggo go werkt niet

Waarom staat er bij het starten op ziggo go dat ik hiervoor een abonnement nodig heb? Ik heb al vaker gekeken en alle apparaten heeft dit probleem!

0 Kudos
7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

De hamvraag is ben je Ziggo klant en heb je een Mijn Ziggo account dat zal je nodig hebben om via Ziggo Go in te loggen.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Stef75 en welkom op onze Community! 

Wat zonde dat je nu niet kunt genieten van je Ziggo Go account. Lukt het wel om met deze zelfde inloggegevens in te loggen bij Mijn Ziggo? En zie je daar onder het kopje ‘Producten’ de diensten actief staan die je bij ons afneemt? We horen het graag!

Stef75
Level 1
Topicstarter

Hi, ja het zijn dezelfde inloggegevens! En we moeten het kunnen zien want er is niks veranderd aan het abonnement en ik heb het al eerder kunnen doen... 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Stef75  gaat het om Ziggo Go of meer specifiek Ziggo Go TV?

0 Kudos
Stef75
Level 1
Topicstarter

Ziggo go movies/series kijken op de iPad/ telefoon 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Thanks voor het checken @Stef75! Als de producten actief staan dan zit het met je account helemaal goed. Uit je laatste bericht begrijp ik dat je de melding te zien krijgt bij Movies & Series, hieruit trek ik de conclusie dat het wel goed gaat als je live tv kijkt of terug kijkt. Klopt dat? 

Zou je enkele van deze series/films kunnen checken: Godfather of Harlem, Billions, Vikings. Deze zitten in jouw pakket dus ik ben benieuwd of je die wel zonder problemen kunt kijken. 

0 Kudos
Stef75
Level 1
Topicstarter

Die zijn wel te zien!

wil dat zeggen dat er alleen maar een selectie op de iPad te kijken is? 
vind dat wel bizar als we 90 euro per maand bij jullie betalen en dat we dan alleen maar series kunnen kijken op de iPad die jullie bepalen…

waarom kunnen we ze wel op tv zien maar niet op de iPad??? Is voor mij een raadsel!!! Wat is jullie winst daarbij!? 

geeft mij steeds meer reden om naar een andere provider toe te gaan! 

0 Kudos