1
Vraag
2
Reageer en help mee
max.loor

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go werk niet maar mijn ziggo wel

In Januari zijn wij overgestapt naar ziggo. Hierbij hebben wij een abonnement met een  mediabox xl. Nu wilde we deze week voor het eerst gebruik maken van ziggogo. In zowel de browser als de app krijgen we dan op meerdere apparaten dat gebruikersnaam of wachtwoord niet werkt. We hebben deze al veranderd en het opnieuw geprobeerd, het werkt echter nog steeds niet, wat kunnen wij doen?

Uitgelicht
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Reacties
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nog een keer je wachtwoord wijzigen en dan een uur wachten lijkt bij een aantal de oplossing.

Ziggo is bezig met een oplossing te zoeken.

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nog een keer je wachtwoord wijzigen en dan een uur wachten lijkt bij een aantal de oplossing.

Ziggo is bezig met een oplossing te zoeken.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @max.loor! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat naar dat je geen gebruik kunt maken van Ziggo Go 😞 Heb je het wachtwoord al gewijzigd? Hoe gaat het momenteel?

de.bruin.olivie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb recent Vodafone en Ziggo samengevoegd en nu kan ik dus niet meer inloggen op ZiggoGO. Op mijn Ziggo kan ik wel inloggen. 

 

Wachtwoord al (een aantal keer) gewijzigd maar kan nog steeds niet inloggen. Ook kan ik geen account maken bij Mijn vodafone want ik al een account geeft hij aan. Op de een of andere manier denkt het systeem dat mijn ziggo account dus ook mijn vodafone account is. Alle mogelijke manier geprobeerd om toch een account maken, accounts samen voegen of in te loggen maar geen baat. 

 

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Haj @de.bruin.olivie! Het samenvoegen zou het je juist makkelijker moeten maken ipv moeilijker!

De gegevens van MijnZiggo zijn hetzelfde als voor ZiggoGO! Gebruik je de app of de browser? Als je de browser gebruikt, verwijder dan de cookies eens en probeer het nog eens. En als het om de app gaat, verwijder die dan eens en download deze opnieuw. 

En wat betreft MyVodafone, je kan je MijnZiggo account uitbreiden naar MyVodafone zodat je dezelfde inloggegevens kunt gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic