Buscom

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ziggo go - website: Deze video kan niet worden afgespeeld.

Wie kan mij helpen, via ziggo lukt het niet.  Sinds kort kan ik via de website van ziggo geen tv kijken via ziggo go.

Nu staat op mijn computer Windows 10.

Ziggo geeft dan als alternatief om via chrome naar ziggogo.tv te gaan en deze te gebruiken.

Dit gedaan maar na enkele seconden geeft deze aan dat Deze video kan niet worden afgespeeld.

Hoe nu verder want ziggo dupeert veel klanten zonder tablet of goede telefoon.

24 Reacties 24
David 81

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ook geprobeerd, blijft niets geven .. 3 seconden en dan breekt het af.

iets van een virrusscanner of een firewall op de laptop die te streng staat afgesteld?

telefoonapps en andere oudere pc (happert) maar doen t wel …  

Buscom
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nav mijn vraag, probeer eens de cookies te verwijderen. Bij mij lukte dit.

john283

Stamgast
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blijft knudde met ziggo:) dat dit niet opgelost wordt snap ik niet!  je betaald een vermogen voor die **bleep** elke maand en dan werkt het niet!!!! tijd om over te stappen naar een andere provider!

jan14

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb een vraag voor je dit kan de oorzaak zijn heb je vpn op je pc staan zoja zet deze uit dit is de oorzaak dan dat je geen tv kan kijken.

want vpn stuurt jou signaal naar een ander adres dan waar je woont ziggo ziet dit adres staan en weigert dan de video tezenden naar dat adres omdat het niet overeenkomt met het woon adres van waar je woont

jan14

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

het hoeft niet aan ziggo teliggen kan lees wat ik poste dat kan de oorzaak zijn ziggo zal daar niet gelijk aan denken als oorzaak.

ook de gebruiker niet en jij dus ook niet dus wacht tot hij reageert op mijn post als het al niet verholpen is.

want dat zegd hij niet meer 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ziggo GO krijgt een update!

Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...

Geplaatst in Ziggo Updates