Matroesjka

Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ziggo go - tv gids niet vol

De ziggo Go App geeft regelmatig Geen informatie beschikbaar, sinds vanmorgen zelfs in het Engels No information available. 
En  dit op meerdere kanalen. Herinstalleren van de app of uitloggen en opnieuw inloggen met mijn account helpt niet.

Op de Mediabox Next heb ik vaak het probleem dat de aanvangstijden van de programma s niet kloppen. De Next moet ik dan terugzetten naar de fabrieksinstellingen om weer de juiste programmagegevens te zien.

 

Wat is hier aan de hand?

Met vriendelijke groet,

Martin

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Matroesjka . Welkom hier! 

Momenteel is er een bekend probleem met het vullen van de tv-gids op Ziggo GO. Dit zit dus niet alleen bij jou en we werken aan een oplossing! 

 

Wat betreft je tijden in je mediabox Next zelf; dat lijkt me een andere zaak. Maar zeker niet minder irritant! op welke manier is je mediabox verbonden met het internet? 🙂 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Matroesjka . Welkom hier! 

Momenteel is er een bekend probleem met het vullen van de tv-gids op Ziggo GO. Dit zit dus niet alleen bij jou en we werken aan een oplossing! 

 

Wat betreft je tijden in je mediabox Next zelf; dat lijkt me een andere zaak. Maar zeker niet minder irritant! op welke manier is je mediabox verbonden met het internet? 🙂 

Matroesjka
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo,

De Next is via ethernetkabel verbonden. 
Ik heb ook al diverse malen in Mijn Ziggo bij de Instellingen de kanalenlijst opnieuw ingesteld. Daarna gaat het een paar weken goed maar dan lopen de aanvangstijden weer niet meer synchroon.

Reset naar fabrieksinstellingen helpen ook maar tijdelijk.

Vandeel

Level 8
  • 185Posts
  • 2Oplossingen
  • 79Likes

Ik heb er sinds een paar dagen ook last van. Waardeloos vind ik dit. 
weet ook niet hoe ik dit moet oplossen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Vreemd dat het toch steeds weer terug komt, @Matroesjka Kun je eens een aantal voorbeelden aangeven waarbij het qua aanvangstijd niet klopt? Dan kan ik hier ook eens kijken. Ik ontvang dan graag de volgende info, eventueel met een afbeelding als dat lukt:

  • Naam programma
  • Zender
  • Correcte starttijd
  • Starttijd bij jou in de gids

@Vandeel Welkom op de Community! Jammer dat het bij jou ook niet helemaal lekker loopt. Wat speelt er precies? Heb jij ook problemen met de gids in de Ziggo GO app of gaat het om de gids op de Next? 

Vandeel

Level 8
  • 185Posts
  • 2Oplossingen
  • 79Likes

Heb nu geen problemen meer , het was de Ziggo GO app. Na een paar dagen was het weer over. 
bedankt voor je reactie

Matroesjka
Topicstarter
Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo,

Heb nu geen probleem meer op de Next nadat ik deze weer terug naar de fabrieksinstellingen heb gezet.

Binnen de Ziggo Go zijn sinds gisteren de aanvangstijden programma’s ook weer goed.

Blijf dit een vreemd verschijnsel vinden.

gr
Matroesjka

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Inderdaad een vreemd verschijnsel. Fijn dat het nu weer in orde lijkt bij jullie beide! Ik stel voor dat we dat zou houden 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling hier. 

leonbrug

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reactie op: Momenteel is er een bekend probleem met het vullen van de tv-gids op Ziggo GO. Dit zit dus niet alleen bij jou en we werken aan een oplossing!

Ditzelfde probleem heeft mijn vriend al een tijdje op zijn windows computer en ik constateer het nu ook op mijn macbook air. Op beide internet browsers ‘chrome’ en ‘internet explorer’. Ook na het leeg maken van cookies&data en cache.

Ik voeg enkele foto’s toe. Ik probeer zondag op Lubach te kijken, zie net een glimps van het programma naam aan de rechter zijde van het scherm, ga ik daarna toe met de muis/cursor verdwijnt in een keer alle informatie en krijg ik een lege gids? Dit gebeurt op verschillende tijdstippen vergelijkbaar zie scherm captures.

 

Wat kan dit zijn?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @leonbrug. Welkom op de Ziggo Community. 

Wat apart dat de tv-gids gevuld is en vervolgens helemaal leeg wordt als je wilt kijken wat er later op de avond wordt uitgezonden. Er is hier op dit moment geen storing mee bekend. De storing waarover eerder werd gesproken in dit topic was in januari 2020. Deze is inmiddels opgelost.

Het probleem wat je ervaart kan ik zelf hier helaas niet reproduceren via zowel de Ziggo GO App als via ziggogo.tv in Chrome. Ik ben dan ook benieuwd of je het probleem ook ervaart in een andere browser zoals Edge of Firefox (vanaf versie 52)? En of je toevallig ook de Ziggo GO App hebt getest op bijvoorbeeld een iPad of mobiele telefoon? Laat ons de uitkomsten vooral weten! 

Uitgelicht topic