Vraag
Reacties
Oplossing
voasje
Level 2

ziggo go meer dan 3 deelnemers

Hallo mensen

Als je huishouden uit meer dan 3 personen bestaat is het dan mogelijk (indien nodig met bijbetalen) om met meer dan 3 personen tegelijk gebruik te maken van ziggo go?

Dank voor jullie antwoorden

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

@Dave  Aantal apparaten is niet per profiel maar per abonnement.

Ziggo GO - Maak van elk scherm je tv met Ziggo GO | Ziggo

Met hoeveel apparaten kun je Ziggo GO tegelijk gebruiken?

Met je Mijn Ziggo accountgegevens kun je met maximaal 3 apparaten tegelijk online tv-kijken. Of je nu kijkt op een pc, laptop, mobiel of tablet: dat maakt niet uit. De Ziggo GO app is beschikbaar voor iOS, Android, Google en Windows toestellen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Je kan in de Ziggo Go ook Profielen aanmaken totaal 6 stuks 

Als je naar het icoontje in de linker bovenhoek gaat, dan klik je daar op en dan kan je profiel aanmaken en ieder een eigen profiel geven, alleen de witte is een Gedeeld algemeen profiel, in totaal kan je 5 extra profielen per profiel kan je 3 schermen openen.

Hopelijk helpt dit je op weg.

IMG_4335.jpgIMG_4336.jpg

0 Kudos
voasje
Level 2
Topicstarter

Betekent dit dat er op 4 computers tegelijk ziggo go gedraaid zou kunnen worden?
betekent ook dat mijn kids de inlog krijgen van ziggo go en in de profielen van iemand anders zouden kunnen gaan rommelen?

Of  mis ik iets?

Dank alvast voor deze oplossing

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Dave  Aantal apparaten is niet per profiel maar per abonnement.

Ziggo GO - Maak van elk scherm je tv met Ziggo GO | Ziggo

Met hoeveel apparaten kun je Ziggo GO tegelijk gebruiken?

Met je Mijn Ziggo accountgegevens kun je met maximaal 3 apparaten tegelijk online tv-kijken. Of je nu kijkt op een pc, laptop, mobiel of tablet: dat maakt niet uit. De Ziggo GO app is beschikbaar voor iOS, Android, Google en Windows toestellen.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Dank je @Steefb  zal hem volgende keer beter formuleren, dacht dat je 6 profielen op 1 abonnement kan doen ieder een eigen scherm.

0 Kudos
voasje
Level 2
Topicstarter

Dank je wel allemaal voor jullie meedenken en reageren, fijne dag verder

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

voor grote gezinnen is denk momenteel geen oplossing 

0 Kudos