Jarek

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ziggo go inloggen lukt niet

Wij zijn nieuw lid van Ziggo, maar helaas werkt de ziggo go app op geen enkele van onze apparaten. We kunnen wel inloggen op ons account, dus de inloggegevens zijn correct. We hebben deze, zoals de ziggo website aangeeft, wel enkele keren gewijzigd, zowel de inlog als het wachtwoord. Maar hij blijft niet werken, nu al 3 dagen niet en hij heeft het ook nog niet gedaan. We zijn nieuw lid en willen dit graag opgelost hebben. De mediabox werkt overigens wel, ook onze opnames en alles. 

 

Telefonisch kon ziggo mij niet verder helpen en verwees mij naar de community. Hopelijk kan iemand ons verder helpen hiermee. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Ik heb het voor jullie doorgezet naar de juiste afdeling. Dank voor jullie snelle reacties! Binnen 5 werkdagen wordt het voor jullie opgelost. Mocht je na deze 5 dagen nog geen verschil merken, laat het dan weten! En voor nu: Nog een fijne zondag 🙂 

Bekijk in context

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Dank voor jullie snelle reactie. Na wat meer onderzoek stuit ik op een issue wat momenteel open staat open waarbij het langer kan duren voordat Ziggo Go weer werkt na een wachtwoordwijziging. Een workaround is om nogmaals het wachtwoord te wijzigen en dan minimaal 1 uur te wachten. Lukt het hierna nog steeds niet dan heb ik onderstaande gegevens van jullie nodig om dit juist door te zetten, het probleem wordt dan binnen 5 werkdagen opgelost door de juiste afdeling. 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord / Gebruikersnaam
Datum + tijdstip van de wijziging: 
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo: 
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: 
Werkt het op andere apparatuur wel: 
Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja / Nee
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost?

104 Reacties 104
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wanneer zijn jullie Lid geworden, en Kan je in www.ziggo.nl dan inloggen in de rechter bovenhoek Mijn Ziggo met je gegevens dan naar Producten de gegevens zien staan, of naar tabblad Televisie/Internet/Bellen

 

Als daar alles staat vermeld, log dan eens met je zelfde gegevens in de Ziggo Go App in, als dit nog niet lukt, dan is de registratie nog niet verwerkt in het systeem en duurt minstens 24 uur tot max 72 uur of langer. Als maandag nog niet lukt zou ik zekers even hier een bericht plaatsen je mag een tag op me naam geven @ en dan mijn naam Dave! erachter, Dan kan ik een medewerker inlichten.

 

Ik zie 3 dagen, ik ga hem wel even voorleggen aan een Ziggo Medewerker.

Jarek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Dave,

 

Dank voor je snelle reactie. Alles staat er en inloggen lukt niet. Ons Abonnement loopt al vanaf 18 januari, maar sinds vorige week zitten we nu in ons nieuwe huis vandaar dat we erachter komen dat het niet werkt. Zouden de gegevens dan niet al verwerkt moeten zijn? Of bedoel je dat je hem nu al gaat voorleggen aan een medewerker? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Heb je wel de verhuizing optijd 2 tot 4 weken van te voren doorgegeven.

 

Ik heb een Ziggo Medewerker benaderd en de bezetting op Zaterdag en Zondag is minimaal maar er komt wel medewerker het topic in, alleen ben ik een klant die een klant helpt, dus hopelijk heb je nog even het geduld tot de medewerker die een Ziggo logo voor de naam hebt staan, je verder helpt.

Jarek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ah oke, ik zal even geduld hebben ;-). We zijn helemaal nieuw als klant, dus hebben geen verhuizing door hoeven geven.. Hopelijk hoor ik snel van iemand en kan het worden opgelost. Dank voor je hulp.

Eminem

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ditzelfde probleem. Ik heb mijn wachtwoord al meerdere keren gewijzigd. Ik kan wel gewoon inloggen op mijn ziggo. Maar wat Dave hier aangeeft dat je producten etc. kunt inzien kan ik al niet komen. Ziggo Go geeft op alle aparaten aan dat inlog/wachtwoord onjuist is. Ik ben sinds 7 februari een nieuwe klant

Wai

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afgelopen donderdag 10 februari heb ik mij voor het eerst afgemeld bij de Ziggo Go app op mijn mobiel en heb ik de app opnieuw geinstalleerd. Vervolgens merkte ik dat ook ik niet meer kon inloggen met mijn gegevens bij Ziggo Go. Inloggen op Mijn Ziggo is wel mogelijk. Mijn gebruikersnaam (1x) en wachtwoord (meerdere keren) heb ik aangepast. Afgelopen dagen heb ik ook meerdere keren geprobeerd in te loggen (site en app), maar ik krijg steeds de melding dat mijn inlog/wachtwoord onjuist is.

 

Ik ben al 2 jaar klant en heb ik geen abonnement aanpassingen doorgevoerd.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Eminem  Dan zou het maandag moeten werken maar ik zal hem ook voorleggen van jou als bij @Jarek  

 

 

Vermeld jij ook je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hey @Jarek en welkom hier én bij Ziggo 😄 

Ik kan mij voorstellen dat je dan ook graag wilt dat alles werkt en niet maar de helft. Als ik je abonnement erbij pak dan zie ik dat deze helemaal juist actief staat. Wat krijg je precies te zien op het moment dat je inlogt in Ziggo Go? Kun je screenshots met ons delen? En verder ben ik benieuwd of je via Mijn Ziggo wel alles kunt zien en aanklikken zoals bijvoorbeeld 'Producten' en 'Facturen' 

@Eminem en @Wai voor jullie check ik ook graag hoe het zit achter de schermen maar helaas hebben jullie je postcode en huisnummer nog niet ingevuld zoals Dave! hierboven aangeeft. Laat het maar weten zodra dit is gedaan dan duik ik (of een andere moderator) erin. 

Jarek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Mariska,

Screenshot heb ik bijgevoegd. Ik snap er zelf ook weinig van.. 

Op mijnziggo kan ik wel inloggen (dus inloggen en wachtwoord moeten wel kloppen). Echter zie ik hier ook alleen een scherm waarbij ik mijn inloggen kan wijzigen en kan koppelen met Vodafone. Als ik daar naar een pagina wil met facturen stuurt hij me door en kom ik weer terug bij diezelfde pagina. Ik vermoed dat er ergens een instelling niet goed staat, maar ik kom niet verder.. hoor graag of jullie een oplossing weten of achter de schermen verder kunnen komen. 

Groeten, Jarek

 

** Moderator edit: Screenshot verwijderd ivm zichtbaarheid emailadres ** 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Thanks @Jarek

Ik heb alle systemen erbij gepakt om het dubbel te checken en het enige wat ik mij kan bedenken is dat het wachtwoord toch foutief is ingevoerd. Zou je kunnen checken hoe het gaat in een andere browser of op een ander toestel? Krijg je dan ook direct deze zelfde foutmelding te zien. 

PS; Ik verwijder het screenshot weer ivm privacy 🙂

Eminem

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist gedaan! 😊

Eminem

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb precies ditzelfde! 

Jarek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hai Mariska, 

 

Wederom gebruikersnaam en wachtwoord gewijzigd, maar blijf op alle apparaten de melding krijgen.. Ik kan dus ook wel inloggen op mijnziggo en de facturen ed inzien, dus het wachtwoord kan daarmee ook niet verkeerd zijn, aangezien dit hetzelfde zou moeten zijn toch? Evenals de gebruiksnaam, wat mijn emailadres is? 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Dank voor jullie snelle reactie. Na wat meer onderzoek stuit ik op een issue wat momenteel open staat open waarbij het langer kan duren voordat Ziggo Go weer werkt na een wachtwoordwijziging. Een workaround is om nogmaals het wachtwoord te wijzigen en dan minimaal 1 uur te wachten. Lukt het hierna nog steeds niet dan heb ik onderstaande gegevens van jullie nodig om dit juist door te zetten, het probleem wordt dan binnen 5 werkdagen opgelost door de juiste afdeling. 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord / Gebruikersnaam
Datum + tijdstip van de wijziging: 
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo: 
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: 
Werkt het op andere apparatuur wel: 
Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja / Nee
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost?

Wai

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Mariska, ik heb mijn postcode en huisnr toegevoegd.

Jarek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hai Mariska, 

 

Helaas nog geen resultaat. 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord / Gebruikersnaam --> nieuw abon vanaf 18 jan
Datum + tijdstip van de wijziging: meerdere keren gewijzigd, laatst 13-02-2022 om 09.30
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo: ja
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct
Werkt het op andere apparatuur wel: alleen op de media next box
Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja 
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost?nee

Eminem

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Mariska,

 

Helaas nog geen verschil..  onderstaand mijn gegevens

 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord
Datum + tijdstip van de wijziging: laatste wijziging 12-02 21:24
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo:  ja
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: "controleer je gebruiksnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw"
Werkt het op andere apparatuur wel: nee

 

*note: Ik kan in 'mijn ziggo' ook geen facturen oid zien. Enkel mijn login(e-mail) veranderen en vodafone koppelen.. 
Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja / Nee
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost?

Wai

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Mariska,

 

Helaas hier ook nog geen verschil.

 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord

Datum + tijdstip van de wijziging: laatste wijziging 13-02 10:45

* vóór mijn eerste wachtwoord en username wijziging op 10 februari was mijn username niet gelijk aan mijn huidige emailadres.
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo:  ja
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: "controleer je gebruiksnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw"
Werkt het op andere apparatuur wel: nee (op tablet via website geprobeerd)

Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost? Nee

 

*ik kan in Mijn Ziggo wel alles zien

 

Eminem

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Mariska,

 

Helaas nog geen verschil..  onderstaand mijn gegevens

 

Wat is er gewijzigd: Wachtwoord
Datum + tijdstip van de wijziging: laatste wijziging 13-02 11:06
Kan de klant nog inloggen in Mijn Ziggo:  ja
Welke foutmelding krijgt de klant in Ziggo Go: "controleer je gebruiksnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw"
Werkt het op andere apparatuur wel: nee

Workaround (wachtwoord wijzigen en 1 uur wachten) uitgevoerd: Ja
Indien ja:
Is het issue daarmee opgelost? Nee!

 

*note: Ik kan in 'mijn ziggo' ook geen facturen oid zien. Enkel mijn login(e-mail) veranderen en vodafone koppelen.. 

Uitgelicht topic