Wikje

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ziggo go - een serie kijken lukt niet.

Als ik via de ziggo go app een serie wil kijken geeft de app aan dat ik een abbonoment nodig ben. 
ik heb met de ziggo klantenservice gebeld en zij verwezen mij door naar hier. 
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want de ziggo app heeft het wel altijd gedaan. 
 

met vriendelijke groet, 

wikje bekkema

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @scholtee! We onderzoeken momenteel een probleem waarbij meerdere content een 'neem een abonnement' melding weergeeft op Ziggo GO. Dit speelt op zowel de Ziggo GO app als ziggogo.tv in een webbrowser. Als jij ook dit probleem ervaart kun je ervan uitgaan dat we ons best doen het probleem zo snel als mogelijk op te lossen.

 

Ervaar je een ander probleem? Laat het dan gerust weten hier. Omschrijf dan ook zo duidelijk mogelijk wat je ervaart en ziet (bijv. foutmeldingen). Dan pakken we het vanaf daar verder met je op! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je pas geleden iets gewijzigd in je abonnement?

Wikje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

via welk apparaat wil je de serie kijken

Wikje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Via mijn iphone

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

werkt het op de pc wel?

heb je al de app uitgelogd  verwijderd iphone opnieuw opstarten app installeren inloggen?

Wikje
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb geen pc. 
app heb ik al verwijderd opnieuw inloggen ook al. 
gebeld met ziggo maar die kunnen niks voor mij doen zeggen ze .. 

beetje raar dat hij het ineens niet meer doet bij mijn collega werkt het ook niet. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes
Wikje wrote:

Heb geen pc. 
app heb ik al verwijderd opnieuw inloggen ook al. 
gebeld met ziggo maar die kunnen niks voor mij doen zeggen ze .. 

beetje raar dat hij het ineens niet meer doet bij mijn collega werkt het ook niet. 

Heb je het op deze manier geprobeerd?

1. App geheugen en cache leegmaken

2. App verwijderen 

3. Apparaat uitzetten en enke minuten wachten of apparaat opnieuw opstarten 

4. Na apparaat weer is ingeschakeld, App weer downloaden en installatie voltooien 

5. Opnieuw inloggen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Wikje . Welkom hier!

Om welke serie gaat het? 

scholtee

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

heb hetzelfde probleem op zowel laptop als smart phone, alles uitgezet, cache leeggemaakt en opgestart: geen verbetering

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @scholtee! We onderzoeken momenteel een probleem waarbij meerdere content een 'neem een abonnement' melding weergeeft op Ziggo GO. Dit speelt op zowel de Ziggo GO app als ziggogo.tv in een webbrowser. Als jij ook dit probleem ervaart kun je ervan uitgaan dat we ons best doen het probleem zo snel als mogelijk op te lossen.

 

Ervaar je een ander probleem? Laat het dan gerust weten hier. Omschrijf dan ook zo duidelijk mogelijk wat je ervaart en ziet (bijv. foutmeldingen). Dan pakken we het vanaf daar verder met je op! 

scholtee

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hallo Erik S, dank voor jouw reactie, toch een aanvulling voor de zekerheid: tot enkele dagen geleden kon ik series en films op laptop en smart phone kijken, nu dus niet meer.

Met laptop de WiFi en ethernetkabel down/upload snelheid getest via speedtest.net: belabberd voor wifi (1.06 resp 2.48Mbps) en ethernetkabel mager (25.30 resp 2.80Mbps). Hoor graag of deze slechte performance ook een factor is voor gemeld probleem.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Kun je wel probleemloos live televisie kijken vanuit de Ziggo GO omgeving? Zo ja, dan ga ik ervan uit dat je wifi- en internetsnelheid los staat van je gemelde probleem.

 

Overigens is mij nog steeds niet helemaal duidelijk wat je precies ervaart/ziet. Als je continu buffering ervaart is dat waarschijnlijk te wijten aan je verbinding. Zie je de melding 'neem een abonnement', dan zorgt eerder genoemde storing daar waarschijnlijk voor.

scholtee

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Live tv kijken is geen probleem, krijg de melding Abonnementen bekijken op Movies & Series bij Ziggo Go op de laptop, op de smart phone kan ik wel films of series zoeken/selecteren maar niet starten

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Helder! Dan ben ik bang dat het een kwestie van afwachten is @scholtee. Sorry voor de hinder. Hopelijk volgt er snel een oplossing!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

@scholtee het is inmiddels enkele weken stil hier. Kan ik ervan uitgaan dat het kijken van series via Ziggo GO weer lukt? 

Uitgelicht topic