manonelbersen
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go browsers

sinds gisteren geeft ziggo go plots melding dat het huidige versie browser niet meer ondersteunt en er update browser of andere compatible browser nodig is.

Ik heb browser (firefox) geupdate en opnieuw geinstalleerd. Zelfde melding. Ik heb Chrome geinstalleerd; zelfde melding. Hij geeft aan Safari uberhaupt (tijdelijk) niet te ondersteunen. Ik gebruik een Macbook, versie 10.10.5, OS X Yosemite. Geen updates beschikbaar voor deze variant, zegt Macbook.

Klantenservice Ziggo weet het niet. Wij gebruiken voornamelijk de laptop (hebben geen tv) dus erg vervelend. Ipad en telefoons daar doet ie het nog wel op.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
manonelbersen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag beste allen,

Ik ben een leek maar het lijk te maken te hebben gehad met besturingssysteem van de Mac, die uit 2015 is.

Ik heb uiteindelijk, dat kon, Mac OS Big Sur op de laptop gezet. Toen ik vervolgens opnieuw Firefox installeerde; iets dat ik daarvoor ook had geprobeerd, deed ZIggo Go het ook weer.

Dank

Bekijk in context

6 Reacties 6
Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 496Reacties
  • 12Oplossingen
  • 76Likes

heb je al geprobeerd om je modem uit en weer aan te doen? misschien dat dat je probleem oplost. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2177Reacties
  • 183Oplossingen
  • 255Likes

Hoi @manonelbersen

Wat gek dat je ineens deze melding in alle browser krijgt. Ik snap dat je graag wilt dat het blijft werken! Verschijnt de melding nu iedere keer als je naar www.ziggogo.tv gaat?

jarielcapitain
Expert
Expert
  • 765Reacties
  • 31Oplossingen
  • 238Likes

Je MacBook is te oud omstreeks 2007/2008? De ondersteuning van Yosemite eindigde in augustus 2017. 

manonelbersen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag beste allen,

Ik ben een leek maar het lijk te maken te hebben gehad met besturingssysteem van de Mac, die uit 2015 is.

Ik heb uiteindelijk, dat kon, Mac OS Big Sur op de laptop gezet. Toen ik vervolgens opnieuw Firefox installeerde; iets dat ik daarvoor ook had geprobeerd, deed ZIggo Go het ook weer.

Dank

Bekijk in context

jarielcapitain
Expert
Expert
  • 765Reacties
  • 31Oplossingen
  • 238Likes

Fijn dat het weer werkt, maar het verbaast mij heb je nooit een update gehad, of niet erop gereageerd  om een nieuwe versie OSX te installeren?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4113Reacties
  • 400Oplossingen
  • 848Likes

Fijn om te lezen dat het intussen is opgelost en weer werkt @manonelbersen en thanks voor de terugkoppeling 🙂 

Uitgelicht topic