ziggo go app werkt niet op mijn iphone 11

ik kan wel op mijn latop ziggo go kijken maar niet op mijn iphone, heeft aan inloggen mislukt of sessie is niet beschikbaar.

Mirjam2
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
8 Reacties 8

Hoi @Mirjam2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Heb je de Ziggo GO app al van je toestel afgehaald en opnieuw geïnstalleerd? 
Welke iOS versie heb je nu op je iPhone 11 staan? 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

ja al gedaan helpt niet en heb IOS versie 14

Mirjam2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zit je met je app wel via wifi te kijken? 
Zou je eens in de buurt van je router willen gaan en dan 2,4 GHz willen proberen. 

Je kijkt toch niet via een VPN verbinding?

Al hoewel, als die zegt dat inloggen mislukt, dan ligt het toch aan de verbinding met Ziggo. Ik denk dat @Mariska Z hier naar zal moeten kijken en achter de schermen nog eens een boost moet geven om Ziggo GO overal te kunnen bekijken. 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Irritant dat het probleem blijft bestaan! Ik heb achter de schermen de boel onder de loep genomen maar dit ziet er goed uit. Lukt het wel om in te loggen in Mijn Ziggo? En zou je eens kunnen checken hoe het gaat na het aanpassen van het wachtwoord van je Mijn Ziggo account? Op deze pagina vind je daar de juiste stappen voor. Ik ben benieuwd hoe het hierna gaat. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

wachtwoorden meerdere malen gewijzigd ik kan op mijn laptop gewoon inloggen mobiel niet ik wil namelijk via mijn mobiel digitaal tv kijken op een normale tv dus maar zonder die app wekt dat niet erg jammer...

Mirjam2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat vreemd zeg. Je logt in bij Ziggo Go met emailadres mirjam_wi******@hotmail.com, toch? En heb je nog meer apparaten waarop je kunt checken of het inloggen met dit account wel gaat op de Ziggo GO app of krijg je hier opnieuw de foutmelding te zien? 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

krijg ook op andere toestellen dezelfde melding

Mirjam2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey @Mirjam2! Zo te lezen heeft Energieboy je al een aantal vragen gesteld. We zijn benieuwd hoe het nu gaat, heeft dit voor de oplossing gezorgd? Laat je het ons weten? 😄 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

Uitgelicht topic