wij proberen met de Ziggo Go app tv te kijken via een chromecast, dit op aanraden van een ziggo monteur omdat een extra mediabox xl niet werkt. Tot dinsdag 2 oktober lukte dat perfect en wij waren dan ook erg blij echter tot onze grote frustratie werkt het niet meer en krijgen we steeds dezelfde foutmelding 2103. de helpdesk gebeld maar die kunnen om niet helpen
- Apparaat: Samsung A3 (2017) Motorola G6plus (merk en type)
- OS + versie: (Android 8.0.0.)
- Ziggo GO versie: (2.3.7 prod(16900
- Chromecast type: ( Gen2
- Ziggo GO app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ja
- Chromecast gereset? Ja
- Werken andere apps wel goed via de Chromecast? Ja
- Speelt het probleem bij alle content (LiveTV en On Demand films/series)? Ja
- Hoe heb je de Chromecast aangesloten op de stroom? adapter aangesloten op het stroomnetwerk
- Titel: (niet van toepassing)
- Zendernaam/nummer (alle zenders)
assing)
- Wat is het probleem:
Bij het eerste gebruik van de Ziggo Go app kun je naar het geselecteerde programma kijken, bij het wisselen naar zender komt er een foutmelding (2103) en is er geen verbinding met de chromecast, wat je ook doet het lukt niet meer om TV te kijken. alles geprobeerd tot terugzetten naar fabrieksinstellingen van zowel de chromecast de telefoon en wat niet meer.
Ik lees veel berichte op het forum hierover wanneer, hoe gaat Ziggo ons helpen zodat we weer TV kunnen kijken
Mvg Jos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste allemaal...
Zoals iedereen die hier in dit forum zit had ik ook dezelfde problemen. Bij mij foutcode 2005. Tijdinterval van de disconnect was wisselend. De ene keer na 4 minuten, de andere keer na een dikke 30 minuten. In ieder geval om moedeloos van te worden.
Ik heb de Chromecast v3 (2018) toen gekocht in de hoop dat er met de verbeterde software dit probleem verleden tijd zou zijn. Maar nee...nog steeds problemen.
Ik heb toen de batterijbesparingstand in mijn telefoon voor de Ziggo app aangepast naar "altijd aan". De app wordt ook op de achtergrond nooit afgesloten. Resultaat: geen problemen meer....de app valt niet meer uit en kan ongerust weer streamen naar de Chromecast met de Ziggo go app. Zeker proberen waard.
Je vindt de instelling hier:
Vanaf stap 3 kun je ook voor de zekerheid de batterij-instelling controleren van de Ziggo GO App: Zet deze op "Geoptimaliseerd" of "Onbeperkt"
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
IDBnl wrote:
Firmware 1.35, indd. Is daar iets aan te doen?
Nikeco wrote:
Ik heb ook Firmwareversie van Cast: 1.35.134464. Maar ben geen lid van preview. Hoe vaak wordt de firmware geupdatet? En is het nou een probleem van chromecast of zit er iets niet goed in de ziggo go app? Aangezien andere apps nog wel goed werken.
Thnx voor jullie hulp btw!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.