ziggo go app vraagt om abonnement

Nooit problemen, maar ik kan ineens niets meer afspelen in de ziggo go app. Hij geeft aan een abonnement nodig te hebben...Maar die is er wel!

 

hoe kan ik dit oplossen?

 

in en uitloggen al geprobeerd..

en in mijn account staat ziggo go daadwerkelijk actief

Rozema
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Staat nu wel tussen de storingen...

Bekijk in context

Rozema
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
3 Reacties 3

Probleem is bij mij ook spontaan ontstaan. Als het maar niets te maken heeft met de val van de regering …. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ipad opnieuw opgestart en via MijnZiggo vastgesteld dat ik nog wel een abonnement heb. De storingschecker geeft niet aan dat er een storing bekend is met de ziggo go app, wel met binnenhalen van emails op apple. Vreemd is dat ik juist daar geen enkele problemen mee heb.

 

suggesties Ziggo?

Japie7
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij ook een half uur geleden ineens geen zenders meer. En als ik via de homepage van de app een tv programma wil starten roept de app: je hebt een abbonnement nodig om dit te bekijken. Help Ziggo, want het lijkt erop dat dit probleem bij jullie ligt.

GeraldR
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Staat nu wel tussen de storingen...

Bekijk in context

Rozema
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uitgelicht topic