Rozema

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ziggo go app vraagt om abonnement

Nooit problemen, maar ik kan ineens niets meer afspelen in de ziggo go app. Hij geeft aan een abonnement nodig te hebben...Maar die is er wel!

 

hoe kan ik dit oplossen?

 

in en uitloggen al geprobeerd..

en in mijn account staat ziggo go daadwerkelijk actief

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rozema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Staat nu wel tussen de storingen...

Bekijk in context

5 Reacties 5
Japie7

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is bij mij ook spontaan ontstaan. Als het maar niets te maken heeft met de val van de regering …. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ipad opnieuw opgestart en via MijnZiggo vastgesteld dat ik nog wel een abonnement heb. De storingschecker geeft niet aan dat er een storing bekend is met de ziggo go app, wel met binnenhalen van emails op apple. Vreemd is dat ik juist daar geen enkele problemen mee heb.

 

suggesties Ziggo?

GeraldR

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij ook een half uur geleden ineens geen zenders meer. En als ik via de homepage van de app een tv programma wil starten roept de app: je hebt een abbonnement nodig om dit te bekijken. Help Ziggo, want het lijkt erop dat dit probleem bij jullie ligt.

Rozema
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Staat nu wel tussen de storingen...

wired99

Level 4
  • 31Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes

Het probleem is weer terug nu 26 juli 2022.

Vanmiddag werkte het nog prima nu om 9 uur 's avonds blijft ZiggoGo vragen om een abonnement

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @wired99

 

Dit topic is al gearchiveerd. Heb je wat aan de tips uit dit topic?

Zo niet, creëer dan even je eigen topic met daarin de foutmelding die je in beeld krijgt en wat je zoal al hebt geprobeerd om dit op te lossen.

 

Uitgelicht topic