Rankman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go app: "geen abonnement"

Sinds vandaag kan ik geen tv meer kijken via ziggo go.

Ik heb alleen een kabel tv kijken abonnement dus zonder internet.

 

Bij mijn favorieten profiel staan geen zenders meer.

Als ik ze wil toevoegen staat er "geen abonnement op".

 

Iemand enig idee hoe dit kan?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zie dat je inmiddels ook met een collega contact hebt gehad hierover en je abonnement wordt 'herstart' - Geen normale gang van zaken, maar bij jouw abonnement kan het ook weer niet zoveel kwaad. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je onlangs je abonnement veranderd?

Rankman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee niets veranderd.

volgens ziggo helpdesk staat alles goed maar de app, of op de pc of waar dan ook geeft aan geen abonnement.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Rankman, welkom op de Ziggo Community!


Wat irritant dat je dit plots ervaart. Ik zie inderdaad ook geen bijzonderheden bij je abonnement. Wil je eens kijken of je de optie hebt om de zenderlijst te herstellen? Via instellingen > (favoriete) zenders > Zenderlijst herstellen.

Rankmanx

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

ik zie geen iptie om de zenderlinst te “herstellen”

 

als ik zenders wil toevoegen krijg ik de melding zoals in het plaatje te zien is namelijk geen abonnement.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! Krijg je deze optie ook niet in je browser?

 

Wil je voor de zekerheid ook eens kijken bij deze button?

 

Rankmanx

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alex, deze optie is er en ik heb het op alle zenders staan.

 

vervolgens zie ik de zenders maar er is geen afspeel mogelijkheid of terugkijk mogelijkheid.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zie dat je inmiddels ook met een collega contact hebt gehad hierover en je abonnement wordt 'herstart' - Geen normale gang van zaken, maar bij jouw abonnement kan het ook weer niet zoveel kwaad. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Uitgelicht topic