ziggo go app kijken via telefoon buffert

Mijn telefoon buffert als ik via ziggo go app kijk. Als ik via de NPO tv kijk, buffert hij niet en ook niet via streams van andere kanalen, zoals facebook of Youtube. Ik ben volgens mij niet de enige met dit probleem. Hoe kan dit opgelost worden?

jjeelof
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4 Reacties 4

Hi @jjeelof, welkom op de Ziggo Community!

Het bufferen kan meerdere oorzaken hebben. In veel gevallen is het de internetverbinding die niet stabiel is of wegvalt. Merk je ook nog verschil op bepaalde tijden, of plekken waar je bent? Live TV kan niet vooruit bufferen dus is een kwalitatieve verbinding extra van belang. Mocht je daarover twijfelen, dan kun je deze pagina checken. Werkt het niet, horen we het graag!

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Van een niet stabiele internetverbinding is geen sprake. De telefoon van mijn man (zelfde merk) heeft het niet. Het bufferen is ook op andere locaties en ook zonder wifi verbinding. Live tv via NPO geeft ook geen problemen.

jjeelof
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heel erg dat ik hier gewoon geen reactie op krijg!!!!

jjeelof
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

De bedoeling is dan ook dat je ook geholpen kan worden door andere klanten met voldoende expertise. 

En ja je hebt al een reactie van @Alex Z  gehad met een mogelijkheid dus een beetje onterecht vind ik je bovenstaande reactie.

Als ik het zo lees denk ik dat het mogelijk iets te maken kan hebben met jou telefoon, immers die van je man werkt wel goed , dus dan is er niks aan de hand met de Ziggo go app en de verbinding .

Is het zo dat ondanks dat de telefoons van hetzelfde merk zijn er een verschil in type ? zoals bijvoorbeeld de iphone 10 of de 12 pro.

Probeer eens de volgende stappen.

Verwijder de app van je telefoon op de manier die daar voor is bedoelt , zet de telefoon uit , en dan bedoel ik ook echt helemaal uit en na 30 seconden weer opstarten , doe dit alleen als je de pin code van je simkaart weet 😉 je zal niet de 1e zijn die dan van de regen in de drup terecht komt.

Installeer na het opstarten de app opnieuw , en dan even kijken wat er gebeurt.

Kan je ook iets roepen welk merk en type je telefoon is.......

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 6367Reacties
  • 215Oplossingen
  • 1652Likes

Uitgelicht topic