Zodra ik ingelogd sta met mijn iphone 12 in de Ziggo go app ga ik naar diagnostiek. Hier zie ik dat bij mijn build versie 2.3.57 (22401) staat en de regel hieronder staat device ?unrecognized?
Hierdoor verschijnt er waarschijnlijk geen mogelijk pictogram van streamen in het begin scherm waardoor ik niet kan streamen met de Iphone 12. Lager iphone versies werken wel met streamen.
Vr.grt erwin post
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staat hier ook op de iPhone en iPad, maar streamen werkt hier wel.
heb je de app uitgelogd daarna verwijdert en opnieuw geïnstalleerd daarna weer inloggen
Hey @erwinpost1965 en welkom op onze Community!
Vreemd dat streamen niet lukt. Hoe gaat het na de tip van anoniemforum? Heeft het uitloggen en weer inloggen geholpen?
Het in en uitloggen heeft niet geholpen. Het scherm icoontje komt niet te voorschijn.
Naar welk apparaat, merk en typenummer probeer je te streamen?
Streamen is een breed begrip meer specifiek het airplay of chromecast icoon?
De chromecast icoon komt niet te voorschijn.
Zoals eerder is gevraagd naar wat voor apparaat wil je casten/streamen is dat een losse Google Chromecast of in een TV ingebouwd zijn beide toestellen met hetzelfde netwerk verbonden?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.