Ziggo go app....
bij HBO series geeft hij aan dat ik een abbonnement nodig heb... Maar dat heb ik voor 6 maaanden sinds half april. Tot eergister kon ik HBO series kijken via de app nu ineens niet meer..
Via de media box werkt het nog wel prima?
De app opnieuw installeren of iphone ipad opnieuw opstarten werkt ook niet?
De iphone en ipad zijn voorzien van een recente versie IOS.
Graag zo spoedig mogelijk een oplossing, het lieft vandaag!
Bel me even voor de oplossing of email: ** Mod edit: Omwille van privacy telefoonnummer en e-mail verwijderd - let op; dit is een openbaar forum**
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Jerommeke75
We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Jerommeke75
We zien hierover meerdere meldingen binnenkomen. Om het probleem te onderzoeken ontvangen we graag meer informatie, want dit moet opgelost worden! Ik wil je daarom adviseren om een kijkje te nemen in dit topic en daar de gewenste informatie aan ons door te geven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.