Sinds enkele weken reageert de Ziggo go app niet meer op mijn Harmony One afstandbediening (waarschijnlijk na een update). Wel op de standaard afstandbediening van de Philips 55OLED805 tv. Alle andere smartapps (Netflix, Videoland, Youtube, enz.) reageren wel normaal op de Harmony One. Is dit een bug en zo ja is dit bekend bij Ziggo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is een storing met de koppeling tussen de cloud en de app: Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en cloud - Ziggo Community
Er wordt hard aangewerkt en alle issue's hiervan kan je zien in dit topic onderstaand.
Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic
Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.
Hallo Dave!,
Dank voor het antwoord. Echter het gaat hier om de Ziggo Go app op mijn Philips smart TV, de mediabox wordt daarbij niet gebruikt. Hoe krijg ik dit issue geregistreerd?
Als alles goed is wel, neem aan dat dit een Universele remote is.
Gebruik dan Pace DCR 7111 als code of Cisco
Dan moet het goed gaan.
Hoi @mpouli,
Ik ben heel benieuwd of je de koppeling kunnen herstellen en weer lekker kunt zappen?
De Harmony One is inderdaad een zeer uitgebreide universele ab.
Ik heb beide codes getest (ingevoerd als nieuw apparaat) en daarmee een activiteit aangemaakt. Maar de Philips TV waarop de android activiteit van de Ziggo Go app wordt gestuurd, reageert niet op de IR codes van deze beide opties. Helaas dus nog geen oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.