1
Vraag
2
Reageer en help mee
mpouli

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go app harmony one afstandbediening werkt niet meer

Sinds enkele weken reageert de Ziggo go app niet meer op mijn Harmony One afstandbediening (waarschijnlijk na een update). Wel op de standaard afstandbediening van de Philips 55OLED805 tv. Alle andere smartapps (Netflix, Videoland, Youtube, enz.) reageren wel normaal op de Harmony One. Is dit een bug en zo ja is dit bekend bij Ziggo?

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Er is een storing met de koppeling tussen de cloud en de app: Ziggo GO app: Geen verbinding met Mediabox en cloud  - Ziggo Community

 

Er wordt hard aangewerkt en alle issue's hiervan kan je zien in dit topic onderstaand.

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

mpouli
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Dave!,

 

Dank voor het antwoord. Echter het gaat hier om de Ziggo Go app op mijn Philips smart TV, de mediabox wordt daarbij niet gebruikt. Hoe krijg ik dit issue geregistreerd?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Als alles goed is wel, neem aan dat dit een Universele remote is.
Gebruik dan Pace DCR 7111 als code of Cisco

Dan moet het goed gaan.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @mpouli

Ik ben heel benieuwd of je de koppeling kunnen herstellen en weer lekker kunt zappen?

mpouli
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Harmony One is inderdaad een zeer uitgebreide universele ab.

Ik heb beide codes getest (ingevoerd als nieuw apparaat) en daarmee een activiteit aangemaakt. Maar de Philips TV waarop de android activiteit van de Ziggo Go app wordt gestuurd, reageert niet op de IR codes van deze beide opties. Helaas dus nog geen oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic