Hallo Ziggo, (moderatoren van dit forum)
Ik vind dat het nu de hoogste tijd is om eens aan ons gebruikers uit te leggen wat er nou echt aan de hand is met die problemen met de ziggo app.
Het duurt nu al maanden zonder werkende oplossingen. Iedereen hier wacht hierop.
De protocollen bij ziggo zijn veranderd, dat is wel duidelijk. Daardoor worden de problemen veroorzaakt. De app wordt hierop vervolgens aangepast, maar zonder positief resultaat.
Uitleg a.u.b.
mvrgr,
josje22
(zelf ook nog steeds crashes om de 20-30 minuten)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik geef Josje helemaal gelijk om zo bovenop dit probleem te zitten. Er wordt geen uitleg gegeven en bij Appstore ed zijn de commentaren van de makers belachelijk, Ze willen meer informatie maar problemen zijn zo massaal dat een goede uitleg nou wel eens op zijn plaats is.
Hallo iedereen die dit leest,
We hebben al dagen niets meer vernomen van onze ziggo moderatoren, Alex, Vincent, Jacob, Cecilia Jamyla, Mariska en anderen. Is er iets bijzonders aan de hand? Ik (we) zouden hier graag wat van jullie willen horen over de stand van zaken.
mvrgr,
josje22
Hallo allemaal,
Ik stuit toevallig op een ander forum over de ziggo app, een beerput wordt opengetrokken:
https://www.appwereld.nl/app/ziggo-go/1156417365/reviews/
vreselijk, er meent zelfs iemand te weten dat er meer dan 90 % van de gebruikers login problemen en veel crashes (om het half uur?) ondervind!
komt dit ooit nog goed?
mvrgr,
josje22
@josje22 , toch denk ik dat in de meeste gevallen de app voldoet. Ik kijk uitsluitend tv met de app op mijn Apple TV en ondervind niet de minste problemen. Alleen is het zo dat alleen de mensen met klachten hier reageren natuurlijk, en dat zijn er best veel, maar lang niet zo veel als de tevreden gebruikers. Daarbij komt dat jij denkt dat ziggo jouw verantwoording schuldig is, dat is natuurlijk niet zo. Zij moeten wel zorgen dat de problemen worden opgelost, en een groot deel daarvan is al opgelost. Nu de rest nog. 😉 overigens heeft het niet veel nut steeds een topic te openen over hetzelfde onderwerp.
Hallo Halotex, en andere lezers,
1. U heeft natuurlijk gelijk dat hier alleen mensen met problemen komen. Wat het percentage van alle gebruikers is dat problemen met de app heeft weet ik natuurlijk niet, maar als er op diverse fora massaal geklaagd wordt zijn het er wel een aanzienlijk aantal.
2. En natuurlijk eis ik geen verantwoording van ziggo, maar wel graag wat meer openheid en duidelijkheid over wat er nou werkelijk aan de hand is omtrent die app. Daar is toch iedereen bij gebaat?
3. Mischien heeft het oplossen van de ziggo app een lage prioriteit en dient het forum hier alleen maar als luisterend oor, en om de indruk te wekken dat er "... we het heel vervelend vinden, maar ermee bezig zijn"
4. De mensen bij wie de problemen opgelost zijn komen hier vaak niet meer terug.
5. De meeste nieuw aangemaakte topics gaan allemaal over dezelfde problemen. Ik maak doelbewust een extra topic aan om de druk op de ketel te houden en de aandacht niet te laten verslappen. Mischien helpt dit voor geen meter en kan ik er beter mee ophouden, maar gezien de aantal views heb ik toch de indruk dat het een beetje helpt.
6. Halotex, bedankt voor uw reactie. (ps wat was de de reden dat u hier belandde, als ik zo onbeleefd mag zijn te vragen?)
mvrgr,
josje22
@josje22 , je hoeft geen druk op de ketel te houden, ze snappen bij ziggo echt wel dat het probleem moet worden opgelost. Maar dat vraagt kennelijk wat veel tijd. Dus nogmaals, beperk je tot 1 topic dat komt de duidelijkheid ten goede.
Halotex,
Ok, ik neem uw raad ter harte. Overigens gaat ziggo ons natuurlijk niet vertellen of het oplossen van de app problemen hoog op de prioriteitenlijst staat. Mischien hebben ze liever dat we hun kastjes weer gaan gebruiken, want die werken toch goed of is er iets anders? Tja dat is suggestief natuurlijk, maar mijn belangrijkste reden van hier reageren is dat (ik hoop dat) er wat meer duidelijkheid gegeven wordt wat er nu werkelijk aan de hand is rond het functioneren van de app. De hoogste prioriteit bij ziggo is volgens mij nu dat er met de flinke kostenverhoging op komst zo veel mogelijk klanten klant blijven.
mvrgr,
josje22
@josje22 misschien moet je dit eens lezen:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/klachten-over-ziggo-go-houden-aan-is-app-in-praktijk-echt-zo-slecht/
Wat een bagger artikel zeg...als je dat geloof....
En wat is er dan zo bagger aan dit artikel? Wellicht omdat de inhoud niet is zoals u verwacht?
Er staan echt geen hele vreemde dingen in. Hardware (en dat is een probleem van de gebruiker) is meestal de grootste bottleneck.
geen enkel probleem op onze Apple apparaten met ZiggoGo😂.
Het artikel beantwoord z'n eigen vraag in de titel niet?
Sterker, men heeft er geen eens zelf onderzoek naar gedaan.
Het artikel hangt aan elkaar met aannames en is doordrenkt met een mening en dat word vervolgens gebracht als een feit.
Wat betreft je opmerking over de hardware.
Heb je het afgelopen jaar überhaupt wel meegelezen met de problemen die spelen...?
Ja, ik heb meegelezen. U ook? En dan constateer ik dat Ziggo problemen die speelden voor een groot deel heeft opgelost. Dan constateer ik verder dat er nog slechts 'een handje vol' (gezien op het totale aantal) gebruikers klachten ondervinden.
Ik zie in het artikel geen aannames hoor. Er wordt een duidelijk vergelijk gemaakt met andere aanbieders. Maar goed, het is wellicht niet uw aanvaring en dus gaat het bij u om een aanname omdat het niet strookt met uw waarheid.
Ben je toevallig de schrijver van het artikel?
Krijg een beetje het gevoel dat ik op een gevoelige teen ben gestapt.
Ik heb je vraag beantwoord waarom ik het een bagger artikel vind, daar mag je natuurlijk een andere mening over hebben.
@RvanDalen De schrijver van dit is zeker niet @VZWatcher. De schrijver JARCO KRIEK, is echt geen ziggo fan.
Hij schrijft regelmatig kritisch over ziggo (ook over andere providers overigens).
Hij is wel vaak wat ongenuanceerd, maar in dit artikel juist niet.
@RvanDalen het artikel was ook niet voor U bedoeld, maar voor @josje22 . Wat u verder van het artikel vind is derhalve niet zo relevant.😉
@Steefb Dankje voor het verhelderen 🙂
@RvanDalen , zo hebben we allemaal wel eens last van vooroordelen.😀
Jammer zo'n reactie,
Het is een public forum waar iedereen kan en mag meelezen en discussiëren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.