ziggo go & ios 14.5

Gisteren (5/2) een iOS 14.5 beta update geinstalleerd op mijn iPad. Gevolg is dat Ziggo Go app niet wil opstarten. Heb app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen succes. Ziggo Go nog wel toegankelijk via ziggogo.tv

Richardsing
Liefhebber
  • 57Reacties
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
2 Geaccepteerde oplossingen

Hi @Richardsing (en anderen in dit topic die zich hebben gemeld),

 

Ik heb zojuist in een ander lopend topic hierover een bericht geplaatst, maar zie dat hier ook veel activiteit is. Daarom ook via deze weg:

 

Dank voor alle meldingen! We zijn op de hoogte van het probleem met iOS 14.5, waarbij Ziggo GO crasht. Het is op dit moment in onderzoek. In de eerstvolgende update die uit gaat komen van Ziggo GO is dit probleem nog níet opgelost.

 

iOS 14.5 betreft een beta, dus er kunnen dan altijd zaken anders lopen, daar is het ten slotte een beta voor.

Ik zie dat het voor sommige werkt als je via je browser naar ziggogo.tv gaat en je vanaf daar verder gaat. Wellicht is dat een goede workaround.

 

Mocht er van onze kant nieuws zijn en/of tests nodig zijn, dan laat ik het uiteraard weten!

Bekijk in context

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Ik zie dat sommige het al hadden opgemerkt, maar ook van mijn kant nog even de bevestiging: We hebben gisteren (24-02) een update uitgebracht die het crash-probleem op iOS 14.5 verhelpt. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen, horen we dat uiteraard graag! 🙂

Bekijk in context

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes
20 Reacties 20

Hetzelfde probleem ook met iPadOS 14.5 beta

Flyingfriso
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik ook. 
is er een ziggo go - betaversie?

Jaolie
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een workaround gevonden: ga via de browser naar www.ziggogo.tv. Vervolgens opent de app met een melding dat een bepaalde sectie niet kan worden gevonden. Vervolgens doet de app het prima.

Michael2207
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit werkt bij niet, geeft idd de melding van die sectie en breekt dan af 

Justsomebody
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Had ik ook ontdekt. Daar kunnen we het mee doen tot er een app update neerdaalt uit de Ziggo fabriek

Richardsing
topicstarter
Liefhebber
  • 57Reacties
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik heb dat probleem ook met de ZiggoGo app en ipadOS 14.5 

Via een link in de app “Mijn Ziggo” kun je wel ZiggoGo gebruiken

Jocola
Stamgast
  • 62Reacties
  • 0Oplossingen
  • 45Likes

helaas blijft hij bij mij craschen ook al doe ik volgens de bovenstaande manieren

Ran46
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het is uiteraard te verwachten dat bij een Beta release van een operating system enkele of meerdere apps kuren vertonen.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4520Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Zo ‘uiteraard’ is dat niet want van mijn ruim 40 apps is die van Ziggo de enige die crasht

Richardsing
topicstarter
Liefhebber
  • 57Reacties
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Tja, de Ziggo apps en website's hebben wel vaker kuren dat zit echt niet altijd bij de gebruikers. Of het nu de progressive webapp is of noem maar op. Als het inderdaad enkel de Ziggo app betreft is dat wel veelzeggend.

De algemene stelregel voor Beta releases blijft staan, het is niet voor niks Beta.

 

RoWi.
Expert
Expert
  • 4520Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Hi @Richardsing (en anderen in dit topic die zich hebben gemeld),

 

Ik heb zojuist in een ander lopend topic hierover een bericht geplaatst, maar zie dat hier ook veel activiteit is. Daarom ook via deze weg:

 

Dank voor alle meldingen! We zijn op de hoogte van het probleem met iOS 14.5, waarbij Ziggo GO crasht. Het is op dit moment in onderzoek. In de eerstvolgende update die uit gaat komen van Ziggo GO is dit probleem nog níet opgelost.

 

iOS 14.5 betreft een beta, dus er kunnen dan altijd zaken anders lopen, daar is het ten slotte een beta voor.

Ik zie dat het voor sommige werkt als je via je browser naar ziggogo.tv gaat en je vanaf daar verder gaat. Wellicht is dat een goede workaround.

 

Mocht er van onze kant nieuws zijn en/of tests nodig zijn, dan laat ik het uiteraard weten!

Bekijk in context

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

iOS 14.5 Beta 2 en iPadOS 14.5 Beta 2 (beiden gisteren geïnstalleerd) icm Ziggo Go App (vandaag ge-update) geeft nog geen oplossing.

PetervR173
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @PetervR173 & @Jocola!

Erg jammer dat het niet werkt 😞 Zoals Alex hierboven al heeft aangegeven zijn we het aan het onderzoeken. 
Hebben jullie al geprobeerd om het eerst via de browser op te starten en vanuit daar verder te gaan? Dit lijkt wel te werken! 

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 211Reacties
  • 13Oplossingen
  • 15Likes

Zojuist dol enthousiast de update uit de appstore geïnstalleerd voor mijn iPad.

wederom geen succes……jammer

Jocola
Stamgast
  • 62Reacties
  • 0Oplossingen
  • 45Likes

De update voor 14.5 is er. En hij werkt nog ook!

Richardsing
topicstarter
Liefhebber
  • 57Reacties
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Yes! Hij werkt weer. Dank IT’ers van Ziggo!

Jaolie
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie dat sommige het al hadden opgemerkt, maar ook van mijn kant nog even de bevestiging: We hebben gisteren (24-02) een update uitgebracht die het crash-probleem op iOS 14.5 verhelpt. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen, horen we dat uiteraard graag! 🙂

Bekijk in context

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Bij mij werken de iPhone's prima, ook met beta software. Mijn iPad Pro met beta 14.5 doet het niet. Ik krijg wel de site open maar als ik een zender wil kiezen dan krijg ik de boodschap "Niet beschikbaar". Ik heb de app. opnieuw geïnstalleerd. 

Izaak
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Izaak,

 

Eerst even voor de zekerheid: Je geeft aan "Ik krijg wel de site open" - Daar bedoel je de app mee?

Wil je eens handmatig uitloggen en opnieuw inloggen in de app? (Via profiel rechtsboven > instellingen > uitloggen)

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Hallo Alex,

Inderdaad de app gaat open en de content kan ik zien echter als ik een zender aanklik dan krijg ik de boodschap. Ik gebruik net zoals de anderen de beta van apple maar dan natuurlijk de iPad iOS versie. Ik heb je advies geprobeerd met dezelfde effecten. Bij mij staat het instellingenwieltje echter wel links boven.

 

Izaak
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic