Richardsing

Level 5
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

ziggo go & ios 14.5

Gisteren (5/2) een iOS 14.5 beta update geinstalleerd op mijn iPad. Gevolg is dat Ziggo Go app niet wil opstarten. Heb app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar geen succes. Ziggo Go nog wel toegankelijk via ziggogo.tv

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Richardsing (en anderen in dit topic die zich hebben gemeld),

 

Ik heb zojuist in een ander lopend topic hierover een bericht geplaatst, maar zie dat hier ook veel activiteit is. Daarom ook via deze weg:

 

Dank voor alle meldingen! We zijn op de hoogte van het probleem met iOS 14.5, waarbij Ziggo GO crasht. Het is op dit moment in onderzoek. In de eerstvolgende update die uit gaat komen van Ziggo GO is dit probleem nog níet opgelost.

 

iOS 14.5 betreft een beta, dus er kunnen dan altijd zaken anders lopen, daar is het ten slotte een beta voor.

Ik zie dat het voor sommige werkt als je via je browser naar ziggogo.tv gaat en je vanaf daar verder gaat. Wellicht is dat een goede workaround.

 

Mocht er van onze kant nieuws zijn en/of tests nodig zijn, dan laat ik het uiteraard weten!

Bekijk in context

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zie dat sommige het al hadden opgemerkt, maar ook van mijn kant nog even de bevestiging: We hebben gisteren (24-02) een update uitgebracht die het crash-probleem op iOS 14.5 verhelpt. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen, horen we dat uiteraard graag! 🙂

Bekijk in context

23 Reacties 23
Flyingfriso

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde probleem ook met iPadOS 14.5 beta

Jaolie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik ook. 
is er een ziggo go - betaversie?

Michael2207

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een workaround gevonden: ga via de browser naar www.ziggogo.tv. Vervolgens opent de app met een melding dat een bepaalde sectie niet kan worden gevonden. Vervolgens doet de app het prima.

Richardsing
Topicstarter
Level 5
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Had ik ook ontdekt. Daar kunnen we het mee doen tot er een app update neerdaalt uit de Ziggo fabriek

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Ik heb dat probleem ook met de ZiggoGo app en ipadOS 14.5 

Via een link in de app “Mijn Ziggo” kun je wel ZiggoGo gebruiken

Ran46

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas blijft hij bij mij craschen ook al doe ik volgens de bovenstaande manieren

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het is uiteraard te verwachten dat bij een Beta release van een operating system enkele of meerdere apps kuren vertonen.

Richardsing
Topicstarter
Level 5
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Zo ‘uiteraard’ is dat niet want van mijn ruim 40 apps is die van Ziggo de enige die crasht

Justsomebody

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit werkt bij niet, geeft idd de melding van die sectie en breekt dan af 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Tja, de Ziggo apps en website's hebben wel vaker kuren dat zit echt niet altijd bij de gebruikers. Of het nu de progressive webapp is of noem maar op. Als het inderdaad enkel de Ziggo app betreft is dat wel veelzeggend.

De algemene stelregel voor Beta releases blijft staan, het is niet voor niks Beta.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Richardsing (en anderen in dit topic die zich hebben gemeld),

 

Ik heb zojuist in een ander lopend topic hierover een bericht geplaatst, maar zie dat hier ook veel activiteit is. Daarom ook via deze weg:

 

Dank voor alle meldingen! We zijn op de hoogte van het probleem met iOS 14.5, waarbij Ziggo GO crasht. Het is op dit moment in onderzoek. In de eerstvolgende update die uit gaat komen van Ziggo GO is dit probleem nog níet opgelost.

 

iOS 14.5 betreft een beta, dus er kunnen dan altijd zaken anders lopen, daar is het ten slotte een beta voor.

Ik zie dat het voor sommige werkt als je via je browser naar ziggogo.tv gaat en je vanaf daar verder gaat. Wellicht is dat een goede workaround.

 

Mocht er van onze kant nieuws zijn en/of tests nodig zijn, dan laat ik het uiteraard weten!

PetervR173

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iOS 14.5 Beta 2 en iPadOS 14.5 Beta 2 (beiden gisteren geïnstalleerd) icm Ziggo Go App (vandaag ge-update) geeft nog geen oplossing.

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Zojuist dol enthousiast de update uit de appstore geïnstalleerd voor mijn iPad.

wederom geen succes……jammer

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @PetervR173 & @Buurman!

Erg jammer dat het niet werkt 😞 Zoals Alex hierboven al heeft aangegeven zijn we het aan het onderzoeken. 
Hebben jullie al geprobeerd om het eerst via de browser op te starten en vanuit daar verder te gaan? Dit lijkt wel te werken! 

Richardsing
Topicstarter
Level 5
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

De update voor 14.5 is er. En hij werkt nog ook!

Jaolie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes! Hij werkt weer. Dank IT’ers van Ziggo!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Ik zie dat sommige het al hadden opgemerkt, maar ook van mijn kant nog even de bevestiging: We hebben gisteren (24-02) een update uitgebracht die het crash-probleem op iOS 14.5 verhelpt. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen, horen we dat uiteraard graag! 🙂

Izaak

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bij mij werken de iPhone's prima, ook met beta software. Mijn iPad Pro met beta 14.5 doet het niet. Ik krijg wel de site open maar als ik een zender wil kiezen dan krijg ik de boodschap "Niet beschikbaar". Ik heb de app. opnieuw geïnstalleerd. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Izaak,

 

Eerst even voor de zekerheid: Je geeft aan "Ik krijg wel de site open" - Daar bedoel je de app mee?

Wil je eens handmatig uitloggen en opnieuw inloggen in de app? (Via profiel rechtsboven > instellingen > uitloggen)

Uitgelicht topic