ik heb ivm vakantie weer geprobeerd om films te downloaden voor tijdens de vliegreis echter loop weer tegen hetzelfde probleem aan als jaren terug.
Downloaden doet het niet. Ik krijg de volgende melding: "Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw".
Deze melding krijg ik nu al dagen.
Via de ziggo-go app zie ik bij instellingen/ diagnostiek de melding dat download enabled FALSE is, dus de app registreert dat er iets niet ok is met de app.
Ik heb alles nagekeken, ook samen met de klantenservice maar oorzaak is niet gevonden.
app opnieuw geinstalleerd, maakt niet uit.
andere telefoon, maakt niet uit.
Ik heb een nieuwe telefoon, ruimte zat, cache leeggemaakt, alle instellingen gecontroleerd, sd-kaart eruit, wifi aan, wifi uit etc.....
Wie weet meer dan de klantenservice en komt met een oplossing?
Ik lees heel veel klachten hierover maar geen oplossing.
Mijnheer Ziggo ....als het niet werkt haal de functie er dan af!! en houd de klanten niet aan het lijntje.