nic Hen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ziggo go & downloaden films / series lukt niet

ik heb ivm vakantie weer geprobeerd om films te downloaden voor tijdens de vliegreis echter loop weer tegen hetzelfde probleem aan als jaren terug.
Downloaden doet het niet. Ik krijg de volgende melding: "Helaas het downloaden doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Probeer het later opnieuw".
Deze melding krijg ik nu al dagen.
Via de ziggo-go app zie ik bij instellingen/ diagnostiek de melding dat download enabled  FALSE is, dus de app registreert dat er iets niet ok is met de app.

Ik heb alles nagekeken, ook samen met de klantenservice maar oorzaak is niet gevonden.
app opnieuw geinstalleerd, maakt niet uit.
andere telefoon, maakt niet uit.
Ik heb een nieuwe telefoon, ruimte zat, cache leeggemaakt, alle instellingen gecontroleerd, sd-kaart eruit, wifi aan, wifi uit etc.....
Wie weet meer dan de klantenservice en komt met een oplossing?
Ik lees heel veel klachten hierover maar geen oplossing.
Mijnheer Ziggo ....als het niet werkt haal de functie er dan af!! en houd de klanten niet aan het lijntje.



 

 

3 Reacties 3
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @nic Hen, welkom op de Ziggo Community,

 

Ontzettend zuur dat het downloaden niet werkt op deze manier. We hebben in het verleden issues gehad, maar inmiddels is dat opgelost. We krijgen echter sinds deze week nieuwe meldingen over het niet kunnen downloaden. We zijn dit aan het onderzoeken. Heb je voor mij het apparaat en het besturingssysteem (+versie) waar je gebruik van maakt?

nic Hen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

we hebben een samsung A53 met android 12
en een samsung A71 met ook android 12
op beide werkt het niet.
het gekke is dat ik sommige series wel kan downloaden (zeker niet alle titels) maar films echt bij geen enkele titel lukt

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder, @nic Hen! Heel opvallend inderdaad dat het bij sommige series wel lukt. We hebben in het verleden een issue gehad dat het misging bij bepaalde snelkoppelingen. Dan zat er een verschil in of je de film aanklikte op het 'hoofdscherm' of bijvoorbeeld in de categorie of via het zoeken. Wil je eens kijken of je daarin verschil merkt?

 

Log voor de zekerheid ook even uit, dat heeft het in een ander geval opgelost. Je vindt de uitlogknop bij Instellingen > Account en profielen > Onderaan uitloggen.

Uitgelicht topic