1
Vraag
2
Reacties
Thomasdevisser

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ziggo go account verwijderen

Ik heb me aangemeld voor de ziggo go app maar wil dit account weer verwijderen hoe doe ik dit of wie kan dit voor me doen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Thomasdevisser 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt, want het is inderdaad niet handig als het abonnement op naam van de verhuurder staat en er een Mijn Ziggo account is aangemaakt met jouw gegevens. Het Mijn Ziggo account met jouw gegevens (wat je dus ook gebruikt voor Ziggo GO) heb ik verwijderd. De verhuurder en eigenaar van het abonnement kan nu zelf een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo met zijn eigen gegevens. 

Bekijk in context

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @Roy2 en welkom op de Community! Maar natuurlijk is dat mogelijk! Ik heb het gelijk voor je geregeld. Vanaf nu is je e-mailadres weer vrij om te registreren voor een ander klantnummer. Als er nog wat is, geef gerust een gil.

Bekijk in context

10 Reacties 10
HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Gewoon niet gebruiken of je abonnement opzeggen.

Thomasdevisser
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil het niet verwijderen omdat ik niet de eigenaar ben van het abonnement zodat de eigenaar zelf een account kan aanmaken. Dit moet toch te verwijderen zijn neem ik aan?

Thomasdevisser
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik ziggo go via de verhuurder maar nu staat mijn naam onder zijn account met e-mailadres dit wil ik graag verwijderen zodat hij zelf een account kan aanmaken

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Thomasdevisser wrote:

Ik wil het niet verwijderen omdat ik niet de eigenaar ben van het abonnement zodat de eigenaar zelf een account kan aanmaken. Dit moet toch te verwijderen zijn neem ik aan?

waarom heb je het dan aangemaakt als je niet de eigenaar van het abonnement bent?

Thomasdevisser wrote:

Ik gebruik ziggo go via de verhuurder maar nu staat mijn naam onder zijn account met e-mailadres dit wil ik graag verwijderen zodat hij zelf een account kan aanmaken

had je niet beter contact met je verhuurder kunnen opnemen voor je dat deed aanmaken

Thomasdevisser
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Normaal gesproken heb ik analoge tv en dit moest omgezet worden naar digiataal en van het een komt het ander en toen had ik een account aangemaakt verder niet wetende dat dat nu op zijn naam staan zou.

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Ik denk dat je dit moet overleggen met de eigenaar dan kan hij het aanpassen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Thomasdevisser 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt, want het is inderdaad niet handig als het abonnement op naam van de verhuurder staat en er een Mijn Ziggo account is aangemaakt met jouw gegevens. Het Mijn Ziggo account met jouw gegevens (wat je dus ook gebruikt voor Ziggo GO) heb ik verwijderd. De verhuurder en eigenaar van het abonnement kan nu zelf een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo met zijn eigen gegevens. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Thomasdevisser dan heb je ook de klant gegevens? Zonder klant nummer geen Mijn Ziggo.

 

Roy2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, 

 

Kan je mijn account ook verwijderen?

ik ben namelijk met mijn oude lidmaatschap nog gekoppeld aan mijn E-mailadres. Hierdoor kan ik geen nieuw account aanmaken. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Goedemorgen @Roy2 en welkom op de Community! Maar natuurlijk is dat mogelijk! Ik heb het gelijk voor je geregeld. Vanaf nu is je e-mailadres weer vrij om te registreren voor een ander klantnummer. Als er nog wat is, geef gerust een gil.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic