1
Vraag
2
Reacties
Nathalieflorent

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ziggo GO voor samsung smart tv

Het zou erg handig en fijn zijn als de ZiggoGo App beschikbaar wordt voor samsung Smart TV. In een ander topic las ik dat hiermee getest wordt en dat het voor andere smart tv's wel beschikbaar is. Is er al meer bekend wanneer dit beschikbaar wordt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Voor zover bekend, en er zijn ook geen geruchten, wordt er niet getest.

Een datum wordt zeker niet van te voren bekend gemaakt .

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Voor zover bekend, en er zijn ook geen geruchten, wordt er niet getest.

Een datum wordt zeker niet van te voren bekend gemaakt .


Niet van toepassing
Nathalieflorentina wrote:

Het zou erg handig en fijn zijn als de ZiggoGo App beschikbaar wordt voor samsung Smart TV. In een ander topic las ik dat hiermee getest wordt en dat het voor andere smart tv's wel beschikbaar is. Is er al meer bekend wanneer dit beschikbaar wordt?

Dit kan alleen op Android tv 's.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
PeterH2020 wrote:
Nathalieflorentina wrote:

Het zou erg handig en fijn zijn als de ZiggoGo App beschikbaar wordt voor samsung Smart TV. In een ander topic las ik dat hiermee getest wordt en dat het voor andere smart tv's wel beschikbaar is. Is er al meer bekend wanneer dit beschikbaar wordt?

Dit kan alleen op Android tv 's.

 

Meer specifiek televisies met het AndroidTV besturings systeem, er zijn ook televisies met gewoon Android dan krijg je de app voor tablets en smartphone's die werkt niet lekker zonder muis.

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes
Nathalieflorentina wrote:

Het zou erg handig en fijn zijn als de ZiggoGo App beschikbaar wordt voor samsung Smart TV. In een ander topic las ik dat hiermee getest wordt en dat het voor andere smart tv's wel beschikbaar is. Is er al meer bekend wanneer dit beschikbaar wordt?


Helaas is er alleen een app voor Android TV.

Samsung heeft een ander OS waarop veel apps dus niet werken.

MichaelSon

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ze moeten eigenlijk wel vaart maken.

op mijn TV een app voor KPN, Canal Digitaal en NLZiet, het kan dus wel.

Opschieten Ziggo!

Patrique

Level 5
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik denk dat er voldoende markt is voor de Ziggo Go app die geschikt is voor Tizen. Ik zou het vreemd vinden wanneer hier helemaal niet naar gekeken wordt. Ook gezien de hoeveelheid apps die er wel voor beschikbaar zijn. Ik vermoed dat jullie er veel mensen blij mee zullen maken.

Ik zit zelf al in jullie testpanel en bied me hierbij aan om de nieuwe Ziggo Go app voor Tizen… als die komt…. te testen 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic