foutmelding:
Geen Verbinding. Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing is gemeld.
Er is geen foutmelding. Ik heb de AddBlocker uitgezet. Nieuw password ingevoerd. computer opnieuw opgestart.
Wat is er aan de hand?
Bedankt, Hans
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je al eens op sluiten gedrukt en daarna opnieuw ingelogd?
Wat je ook nog eens even zou kunnen proberen is om toch nog eens je cookies te verwijderen of een andere browser te proberen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al eens op sluiten gedrukt en daarna opnieuw ingelogd?
Wat je ook nog eens even zou kunnen proberen is om toch nog eens je cookies te verwijderen of een andere browser te proberen.
allebei de oplossingen werken. Bedankt Kameleon1987.
Groet, Hans
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.