1
Vraag
2
Reacties
HansWBlom

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

win10 portable kan geen verbinding maken met ziggogo

foutmelding:

Geen Verbinding. Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken. Kijk op ziggo.nl/meldingen of er een storing is gemeld.

 

Er is geen foutmelding. Ik heb de AddBlocker uitgezet. Nieuw password ingevoerd. computer opnieuw opgestart.

 

Wat is er aan de hand?

Bedankt, Hans

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74617Posts
  • 5108Oplossingen
  • 21678Likes

Heb je al eens op sluiten gedrukt en daarna opnieuw ingelogd?

Bekijk in context

Kameleon1987

Level 9
  • 355Posts
  • 7Oplossingen
  • 487Likes

Wat je ook nog eens even zou kunnen proberen is om toch nog eens je cookies te verwijderen of een andere browser te proberen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74617Posts
  • 5108Oplossingen
  • 21678Likes

Heb je al eens op sluiten gedrukt en daarna opnieuw ingelogd?

Kameleon1987

Level 9
  • 355Posts
  • 7Oplossingen
  • 487Likes

Wat je ook nog eens even zou kunnen proberen is om toch nog eens je cookies te verwijderen of een andere browser te proberen.

HansWBlom
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

allebei de oplossingen werken. Bedankt Kameleon1987.

Groet, Hans

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic