Ik kijk vaak TV op mijn computer via ZiggoGo. Dat kan ineens niet meer want ik schijn in de incognito-modus te zitten ???? Hoe kom ik daaruit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Peter H.1
Een warm welkom op de Ziggo Community 🙂
Gelukkig was @Bert snel paraat om je te voorzien van de tip die bij veel gebruikers het euvel heeft opgelost! Ben je hier al mee aan de slag gegaan? We zijn reuze benieuwd of dit het probleem bij jou ook heeft opgelost 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.