1
Vraag
2
Reacties
spike.wolters

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

waarom werkt Ziggo go niet meer in mijn browser sinds 7 aug 's middags

Sinds gistermiddag (7 aug ) werkt Ziggo Go niet meer (laptop met ethernet verbinding) . Krijg een wit scherm . 

Toen ik om 1900 uur het tv toestel aanzette om Studio Sport te kijken bleken maar  twee lokale TV zenders beschikbaar Katwijk tv en Unity tv ; huh ? .  Bij automatisch zenders ( opnieuw ) instellen werden niet meer zenders gevonden dan die twee  .

Storingscheck gedaan , gistermiddag en vanochtend : geen storing bekend .
Via de Ziggo website , ziggogo.tv : ook wit scherm . 
Modem ( Cisco EPC 3928 ) uit en weer aan ,  wifi geprobeerd , niets .

Nu ,  8 aug 09.45 uur,  geen verbetering , op laptop geen ziggo go , nog steeds een wit scherm en nog steeds geen storing bekend op dit adres . Ook via de Ziggo website ziggogo.tv een wit scherm .  
Ziggo mail werkt normaal .

Ook : bleef  bij Ziggogo altijd ingelogd maar sinds een paar weken , toen ik wél had uitgelogd , gaat het niet gesmeerd meer : verbinding maken met Ziggogo , het laden van de pagina ,  duurt nu 9 seconden , vroeger 0  en soms stopt de uitzending ( na geruime tijd , 60 + minuten ) en komt de melding "slechte verbinding" .  . Opnieuw aanklikken en de uitzending gaat weer normaal verder. 

Ben ik de enige en wat is er mis ? 


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Nieuw modem komt eraan @spike.wolters! Die krijg je deze week thuis nog geleverd. Het oude Cisco modem mag naar de milieustraat. 

Ik ga er vanuit dat je verder komt bij het topic over ZiggoGO issues! 🙏

Bekijk in context

15 Reacties 15
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Ik ga eerst even een modem wissel voor je vragen, want de Cisco EPC3928 wordt niet meer ondersteunt en je krijgt een gratis Smart Wifi modem van Ziggo.

 

Ten 2e zijn er issue's zoals bovenbalk beschreven en onderstaand topic, daar wordt alles bijgehouden, misschien staat jou issue er ook tussen. Als je VPN of een Ad Blocker hebt, deze graag uit zetten en gewenste browsers Chrome, Edge of Firefox worden aanbevolen door Ziggo Medewerkers.

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Nieuw modem komt eraan @spike.wolters! Die krijg je deze week thuis nog geleverd. Het oude Cisco modem mag naar de milieustraat. 

Ik ga er vanuit dat je verder komt bij het topic over ZiggoGO issues! 🙏

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Dank je voor oppakken @Carlien  😊

Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Ik heb hetzelfde probleem met Edge na de update van zondag. Chrome werkt gelukkig sinds vandaag wel weer. Dus probeer Chrome eens.

spike.wolters
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is mooi Dave .  
Geen VPN of ad blocker in gebruik .  Wifi gebruik ik ook niet : ethernet verbinding . Ik hoop dat de nieuwe modem dat faciliteert . 
Het tv toestel doet het nu nog steeds niet , heel lang niet gebruikt , wel alles aangesloten gehouden . Geen tv signaal op twee lokale zenders na (?) . Is de digitale tv modem , Humax IR-Fox-C , misschien ook verouderd ? 

spike.wolters
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik gebruik inderdaad Edge ( Windows 10) en heb zondagochtend een Microsoft update geïnstalleerd maar niet voor Edge want dat gaat automatisch .  Het weer verwijderen van de update loste het Ziggo Go probleem niet op . 
Met Chrome heb ik slechte ervaringen uit het verleden  maar het blijkt nu dat de internet modem verouderd is . Wachten op een nieuwe en dan heb ik wel een paar programma's  terug te kijken 😀
Met dank 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@spike.wolters wrote:

Ik gebruik inderdaad Edge ( Windows 10) en heb zondagochtend een Microsoft update geïnstalleerd maar niet voor Edge want dat gaat automatisch .  Het weer verwijderen van de update loste het Ziggo Go probleem niet op . 
Met Chrome heb ik slechte ervaringen uit het verleden  maar het blijkt nu dat de internet modem verouderd is . Wachten op een nieuwe en dan heb ik wel een paar programma's  terug te kijken 😀
Met dank 


In MS Edge doet die het gewoon in Windows10, de slechtste browser is Google Chrome van alle browsers die op de markt zijn.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Template 

Ik werk met Chrome op mijn Macbook en nergens last van. Hier ook lekker snel met Safari heb ik problemen, maar voor de één is elke browser anders als voor de ander. 😉

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Dave! Anders geformuleerd, Google Chrome is de slechtste browser om in Windows te gebruiken (voor video streaming diensten). Het werkt waarschijnlijk wel optimaal in Android en blijkbaar ook op MacBook 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@Template 

Op de Laptop van me partner die draait Windows11 en Edge draait daar stukken beter als Chrome, dat kan ik wel bevestigen ja

spike.wolters
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Dave ,   Wat feedback : modem ontvangen ( met dank)  , aangesloten > ziggogo.tv >  tv kijken . Hij doet het !  
Twee uur later : wit scherm .  Toen toch  maar Google Chrome  opgehaald > app gedownload  >  tv kijken . Vooralsnog blijft die het doen . 
Geen zorgen meer .

mvg

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@spike.wolters ,

Edge heeft een update gehad die dat probleem veroorzaakt. Bij instellingen > Privacy, zoeken en services > verbeter uw veiligheid op het web, is er bij gekomen. Als dat aan staat komt er dat witte scherm. Volgens sommige mensen staat er dan links naast het webadres de optie omdat voor die site uit te schakelen. Hier niet maar als ik op het slotje klik staat daar de optie :de beveiliging voor deze site verbeteren. Schakel die optie uit en Ziggo Go werkt weer normaal.

Succes.

 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@spike.wolters  dit plaatje verduidelijkt de eerder gegeven tip ......gewoon het blauwe schuifje uitschakelen en ZiggoGo werkt weer op Edge. Beveiliging.jpg 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

@spike.wolters  heb ik Chrome in Windows11 wat aanpassingen gedaan met instellingen en het werkt nu wel goed. Maar die 1 a 2 keer per maand dat ik windows11 gebruik. ik gebruik 100% me Macbook Air 😊

spike.wolters
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de reactie Sparcco1955  . 
U bent niet de eerste met deze tip , had het al geprobeerd , zonder succes .  Vandaag nog een keer geprobeerd , met Edge naar ziggogo.tv , en wie schetst mijn verbazing : zonder moeite binnen , niets aan de beveiliging setting gedaan .  
Kijk liever online met Edge want de beeldkwaliteit van de Google Chrome app is duidelijk minder .

mvg 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic