1
Vraag
2
Reacties
Johnnyvisser

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

tv via laptop

Goedenavond,

 

Ik heb sinds een paar dagen ziggo en nu probeer ik via mijn laptop tv te kijken. Ik kan wel inloggen maar als ik naar de zenders ga staat dat er een technisch probleem is. Ik heb ziggo complete dus ik zou alles moeten ontvangen. Via de televisie lukt het wel. Wat doe ik verkeerd (ik heb trouwens geen storing want dat heb ik gecheckt). Alvast bedankt!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 904Posts
  • 152Oplossingen
  • 372Likes

Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ? 

Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement. 
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken. 

Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover. 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61497Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15641Likes

Gebruik je de Ziggo Go app?

Of probeer je te kijken met klik hier -> TV Kijken (ziggogo.tv) ?

Johnnyvisser
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik probeer het via die link die je geplaatst hebt maar lukt niet

Johnnyvisser
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook via de app staat dat ik geen zenders heb

Template
Expert
Expert
  • 1711Posts
  • 41Oplossingen
  • 425Likes

Staat op de laptop, Microsoft Edge als default browser?

Zo nee zet  die op default, maak de geschiedenis leeg en verwijder cookies. Ga vervolgens via Edge naar www.ziggogo.tv en login

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61497Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15641Likes

Ik vermoed dat er iets niet goed gekoppeld is, soms kan dat tot 48 uur duren.

Laat hier weten als het morgen nog niet lukt.

Johnnyvisser
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lukt helaas niet. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga morgen even bellen

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61497Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15641Likes

@Johnnyvisser Als je het morgen niet ziet, dan kan een Ziggo moderator dit ook voor je doen.

Zij kunnen dieper in de systemen en/of de juiste mensen bereiken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 904Posts
  • 152Oplossingen
  • 372Likes

Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ? 

Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement. 
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken. 

Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates