Goedenavond,
Ik heb sinds een paar dagen ziggo en nu probeer ik via mijn laptop tv te kijken. Ik kan wel inloggen maar als ik naar de zenders ga staat dat er een technisch probleem is. Ik heb ziggo complete dus ik zou alles moeten ontvangen. Via de televisie lukt het wel. Wat doe ik verkeerd (ik heb trouwens geen storing want dat heb ik gecheckt). Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ?
Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement.
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken.
Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je de Ziggo Go app?
Of probeer je te kijken met klik hier -> TV Kijken (ziggogo.tv) ?
Ik probeer het via die link die je geplaatst hebt maar lukt niet
ook via de app staat dat ik geen zenders heb
Staat op de laptop, Microsoft Edge als default browser?
Zo nee zet die op default, maak de geschiedenis leeg en verwijder cookies. Ga vervolgens via Edge naar www.ziggogo.tv en login
Ik vermoed dat er iets niet goed gekoppeld is, soms kan dat tot 48 uur duren.
Laat hier weten als het morgen nog niet lukt.
Lukt helaas niet. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga morgen even bellen
@Johnnyvisser Als je het morgen niet ziet, dan kan een Ziggo moderator dit ook voor je doen.
Zij kunnen dieper in de systemen en/of de juiste mensen bereiken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.
Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ?
Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement.
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken.
Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.