Vraag
Reacties
Oplossing
Johnnyvisser
Level 2

tv via laptop

Goedenavond,

 

Ik heb sinds een paar dagen ziggo en nu probeer ik via mijn laptop tv te kijken. Ik kan wel inloggen maar als ik naar de zenders ga staat dat er een technisch probleem is. Ik heb ziggo complete dus ik zou alles moeten ontvangen. Via de televisie lukt het wel. Wat doe ik verkeerd (ik heb trouwens geen storing want dat heb ik gecheckt). Alvast bedankt!!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ? 

Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement. 
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken. 

Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover. 

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Gebruik je de Ziggo Go app?

Of probeer je te kijken met klik hier -> TV Kijken (ziggogo.tv) ?

0 Kudos
Johnnyvisser
Level 2
Topicstarter

Ik probeer het via die link die je geplaatst hebt maar lukt niet

0 Kudos
Johnnyvisser
Level 2
Topicstarter

ook via de app staat dat ik geen zenders heb

0 Kudos
Template
Level 17

Staat op de laptop, Microsoft Edge als default browser?

Zo nee zet  die op default, maak de geschiedenis leeg en verwijder cookies. Ga vervolgens via Edge naar www.ziggogo.tv en login

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ik vermoed dat er iets niet goed gekoppeld is, soms kan dat tot 48 uur duren.

Laat hier weten als het morgen nog niet lukt.

Johnnyvisser
Level 2
Topicstarter

Lukt helaas niet. Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga morgen even bellen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Johnnyvisser Als je het morgen niet ziet, dan kan een Ziggo moderator dit ook voor je doen.

Zij kunnen dieper in de systemen en/of de juiste mensen bereiken en je hebt hier een vast aanspreekpunt.

Jos
Community Moderator
Community Moderator

Al een oplossing gehoord @Johnyvisser ? 

Om jou en ook @Bert niet langer in spanning te houden, hier is sprake van een Internet Only abonnement. 
Hierbij is alleen Digitale Kabel TV te ontvangen met de coaxkabel, geen online TV kijken. 

Toch online TV kijken erbij? Dat kan met een pakketaanpassing, hier staat een maandelijkse prijsverhoging (na de kortingsperiode) tegenover.