1
Vraag
2
Reacties
pavanes

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

t.v. kijken op mijn i-mac

Heb sinds een half jaar een nieuwe I-Mac, o.a. om er ook t.v. op te kunnen kijken.
Dat ging in het begin prima, nadat ik de Silverlight plugin had geïnstalleerd.
Na een paar maanden kreeg ineens bericht dat de plugin de nieuwe versie 12 en hoger van Safari niet meer ondersteunt. Aangeraden werd om het via een andere browser te proberen (Google Chrome of Firefox). Maar dat lukt niet. Wie weet raad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pavanes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is me uiteindelijk toch gelukt. Via Google Chrome - Ziggogo.tv - installeren- optie 3 Ziggo Go en de link ziggogo.tv

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Hoi pavanes en welkom op de Community.

Het is vervelend dat de Ziggo Go niet meer werkt op een nieuwe Imac, dit is een issue waar ik nog een topic over gevonden heb, Ziggo TV werkt niet meer op Mac, niet met Safari, Firefox, Chrome!!
Misschien staan hier tips in die voor jou van toepassing zijn, lukt het echt niet dan zien we je reactie graag om je verder te helpen.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Wat gaat er mis bij Chrome? Dat zou moeten werken.
Welke foutmelding krijg je?
Gr Han
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hoi pavanes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat Hanh zegt, het is wel een beetje vreemd dat het niet werkt in Chrome, want dat doet het hier wel en ik heb ook een iMac. Je zou alle koekjes eens kunnen wissen van je Chrome (als je dat niet wilt dan bij instellingen alleen Ziggo Go eruit gooien) en dan opnieuw opstarten. Kan niet anders dan dat het gewoon weer werkt 🙂

Jammer genoeg heeft Ziggo het nog niet op orde voor Safari, we moeten daar nog op wachten 😞
pavanes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het is me uiteindelijk toch gelukt. Via Google Chrome - Ziggogo.tv - installeren- optie 3 Ziggo Go en de link ziggogo.tv
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic