Is het mogelijk om Ziggo go rechtstreeks te streamen naar een Samsung smart tv 7 serie UE50RU7440. deze tv heeft een ingebouwde WiFi. Het lukt mij nu alleen dmv een chromecast. ik krijg het stream teken in de hoek niet te zien bij ziggo go,wel bij Netflix.
wie weet hoe dit zit groetend Marco.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vaak als het er niet staat, zit het er niet in. Om te streamen, heb je een zender (je mobiele device), een ontvanger (een app) , en een netwerk verbinding waarbij de twee elkaar kunnen zien, in ieder geval bij het starten van het streamen.
Er bestaat geen Ziggo App voor smart TVs, vandaar dat een ChromeCast (danwe fysiek, danwel ingebouwd in bijvoorbeeld mijn Sony TV) nodig is om de rol van ontvanger op zich te nemen.
Als het er echt niet in zit, even langs je favoriete webwinkel 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo Marco,
Check even de handleiding of je TV wel een ingebouwde Chromecast heeft. Ik heb geen ervaring met Netflix (ja ja, zulke mensen bestaan nog) , maar er zit vast een Netflix app in je smart TV, vandaar dat je Netflix wel kunt “streamen”.
Als de TV -wel- een ingebouwde chromecast heeft, zorg dan dat de TV en je mobile device in het zelfde WiFi netwerk zitten. Kun je de TV Chromecast wel met Google Home bereiken ?
Er zit idd een Netflix app op de tv. Of er een ingebouwde chromecast in zit weet ik niet. Dit staatsies in de specs. Ik dacht dat als de tv WiFi heeft dat ik daar naartoe kan streamen.
Vaak als het er niet staat, zit het er niet in. Om te streamen, heb je een zender (je mobiele device), een ontvanger (een app) , en een netwerk verbinding waarbij de twee elkaar kunnen zien, in ieder geval bij het starten van het streamen.
Er bestaat geen Ziggo App voor smart TVs, vandaar dat een ChromeCast (danwe fysiek, danwel ingebouwd in bijvoorbeeld mijn Sony TV) nodig is om de rol van ontvanger op zich te nemen.
Als het er echt niet in zit, even langs je favoriete webwinkel 😉
Bedankt voor je reactie, ik ga een chromecast kopen.
Fijne avond.
Let op, het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen
Goedenavond @Marco123456789
Welkom hier op de Community. Super dat je ons hebt gevonden en onze diensten aan het ontdekken bent.
Ik zie dat je inmiddels het juiste antwoord al van @Rene F hebt ontvangen en jij de Chromecast gaat aanschaffen.
Bedankt @mguzz voor de toevoeging wat betreft Replay TV.
Laat je het hier weten als je nog vragen hebt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.