Tjok

Level 5
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

standaard ondertiteling aan Ziggo Go Apple TV

Sinds de laatste update staan bij Nederlandstalige zenders de ondertitels aan. Enige optie is om dit nu elke keer uit te zetten. Voorheen stond dit standaard uit. Hebben meer mensen hier last van of zie ik een setting over het hoofd?

49 Reacties 49
Vandenbrakel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hansie_P wrote:

Ja maar t probleem is juist dat dit elke dag toch opnieuw aanstaat. Zeer irritant

Ja helemaal mee eens. Maar dacht zeg het even want ik moest er zelf erg naar zoeken. 

Hansie_P

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo, wanneer komt er nu een fix uit?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@Hansie_P @Vandenbrakel Sorry voor de lange radiostilte! We hopen het in de eerstvolgende update te verhelpen. Helaas nog niet bekend wanneer. Het is dus nog even afwachten, waarvoor excuses. 

gpsmit

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De gesproken ondertitels zijn bij mij ook elke keer aan bij het terugkijken van bijvoorbeeld het journaal, en die zijn niet uit te zetten.Valt dit ook onder deze bug?

Mmarieke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook standaard de ondertiteling aan op NL zenders. Zappen naar andere zender betekent weer opnieuw ondertiteling uitzetten. 
3 weken geleden werd gezegd dat het streven was een oplossing te hebben bij de volgende update. Wanneer is die? 

Hansie_P

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Echt bizar dat dit zolang duurt...

jvdplank

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nog steeds, hoe lang moeten we hier nog op wachten?

os

Level 6
  • 129Posts
  • 8Oplossingen
  • 60Likes

Precies hetzelfde probleem hier voor al een aardige tijd.. Apple TV helemaal resetten werkt, maar heel kort. Daarna gaat het weer standaard aan, inclusief Gesproken Ondertiteling. Heel irritant..

M. Nijhof

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Duurt echt veel te lang!

Hansie_P

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo, kom nou eens met een oplossing! Iedere keer als ik tv wil kijken moet ik de ondertiteling uitzetten. SUPER IRRITANT en heeft nu al veel te lang geduurd (meer dan 3 maanden)...

Jørgen

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Vincent Ziggo Ik heb hetzelfde probleem maar dan als ik via Safari op mijn macbook TV kijk. Via de instellingen staat ondertiteling wel uit maar die is toch in beeld. Dit is elke keer zo als ik een nieuwe sessie start.

Ik moet dan de ondertiteling in het menu eerst aan zetten en kan m daarna pas uitzetten.

Ruuf

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uiterst irritant verschijnsel. Ziggo zal wel heel blij zijn met klanten als ons die bugs en product verbeteringen melden. Ook heel fijn te zien dat @Ziggo Community zo snel met een oplossing komt. ? @Ziggo #ziggogoappletv

Joozje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is hier al een oplossing voor?

Tjok
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes

Dit probleem is nog steeds niet opgelost. Is er meer nieuws @Vincent ?

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey all. 

Ik weet niet goed waarom dit topic zo lang op de achtergrond gebleven is voor ons. Sorry! 

 

Het vreemde is dat wij dit probleem momenteel niet kunnen reproduceren. We gaan hier nog even het een en ander testen en nakijken en ik kom zsm terug als ik hier meer over weet! 

dvmierlo

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Geachte Ziggo,
Is er inmiddels al een oplossing voor dit zeer irritante probleem? En wanneer is deze oplossing beschikbaar? Het duurt echt veel te lang dat dit nog steeds niet is opgelost.

Met vriendelijke groeten, Dennis

dvmierlo

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Per zender de ondertiteling handmatig uitzetten is een tijdelijke oplossing omdat deze vanzelf weer wordt aangezet. Ook dit gebeurt willekeurig. Soms bij het wisselen van zender en soms ook weer niet. Het is gewoon heel irritant. Het meest vervelende is dat het zo ontzettend lang duurt voordat er een definitieve oplossing wordt geleverd door Ziggo.

dvmierlo

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is er al bekend wanneer deze bug wordt opgelost?

dvmierlo

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is er al een oplossing voor de ondertiteling bug? Het oplossen van dit probleem duurt echt veel te lang. Ik zie alleen maar heel veel berichten van Ziggo moderators dat het probleem onderzocht wordt en dat we maar weer geduld moeten hebben. Maar het is inmiddels al bijna een half jaar verder!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goedemorgen allemaal!

 

Omdat we hier de boel niet kunnen reproduceren hebben we wat meer informatie nodig om hiermee bezig te kunnen gaan. Kunnen jullie voor mij onderstaande gegevens invullen? 

 

- CI+ of mediabox (welk model) in abonnement: 

- iOS versie: 

- Ziggo Go app versie:

- Korte probleemomschrijving: 

Uitgelicht topic