wilri

Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

samsung tablet foutmelding 2032

hoi, na opstarten van de  mijn tablet samsung tabs en de ziggo go app openen krijg ik bij het starten van een tv programma steeds de foutmelding 2032 en onvoldoende bandbreedte.

moet ik dat een aantal keren laten gaan en na opnieuw opstarten van het tablet gaat het soms lukken om tv te kijken.

de android versie is 6.0.1

 

ik heb het nieuwste modem van ziggo en sinds 2 weken een nieuwe mediabox xl. daarna is dit gezeur begonnen

38 Reacties 38
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hoe is de wifi verbinding wat geeft een speedtest aan? En inderdaad heb je de meest recente Ziggo Go app.

Wat doet www.ziggogo.tv ? En vooral de Mediabox XL mag niet gekoppeld zijn aan de Connectbox!!

Het nieuwste modem is de Gigabox heb je die?

wilri
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

hoe weet ik of de mediabox gekoppeld is aan de connectbox?

 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@wilri  schreef:

hoe weet ik of de mediabox gekoppeld is aan de connectbox?

 


Ik denk dat @RoWi. bedoeld dat de mediabox met een utp/lan ( wifif ) kabel verbonden is met je modem dat moet je dus niet doen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Precies wat Ronihd noemt een netwerk kabel tussen een Mediabox XL kan voor de nodige problemen zorgen.

 

Met een goede wifi verbinding mag bandbreedte het probleem niet zijn.

wilri
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

de  connectbox en de mediabox zijn niet gekoppeld met netwerk kabel

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Prima, dan het stukje bandbreedte, welke snelheid neem je af en wat haal je via wifi. En welke Ziggo Go versie is geïnstalleerd.

http://www.speedtest.nl/

https://www.speedtest.net/nl

wilri
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

de ziggo speedtest geeft op mijn tablet

ping 33ms, download 70,9 en upload 22,8Mbps

speedtest.nl geeft

ping 30ms, download 70,31 en upload 29,6Mbps

 

de app is versie 4.33.0

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

De ping is vreselijk hoog, de melding over de bandbreedte lijkt onterecht, voor 2,4 ghz zijn dat prima getallen.

 

Voor de volledigheid welk model Samsung gezien de Android versie is dat naar ik vermoed een al wat ouder model. De app versie is de meest recente, dat kan een deel van het probleem zijn grote kans dat een oudere versie beter werkt.

wilri
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

samsung tabS SM-T800

android 6.0.1

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@wilri  schreef:

samsung tabS SM-T800

android 6.0.1

 


Inderdaad een al wat ouder apparaat toch zou dat geen probleem mogen zijn.

Vorig jaar was dit probleem er ook al. Een moderator zal mee moeten kijken vermoed ik.

https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Niet-beschikbaar-Deze-video-kan-niet-worden-afgespeeld-2032/td...

 

wilri
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

dankjewel voor je inspanning. hoe gaat het verder met de moderator?

gaat dat vanzelf?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Die zal wel langskomen er is wel een weekend moderator zover ik weet, als het erg druk is zal je een paar dagen geduld moeten hebben.

@Ronihd kan mogelijk hierop wijzen bij de dienstdoende moderator.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@RoWi.  schreef:

Die zal wel langskomen er is wel een weekend moderator zover ik weet, als het erg druk is zal je een paar dagen geduld moeten hebben.

@Ronihd kan mogelijk hierop wijzen bij de dienstdoende moderator.


Ik zal het onder hun aandacht brengen, misschien kan Alex er al iets over zeggen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Ronihd  schreef:

@RoWi.  schreef:

Die zal wel langskomen er is wel een weekend moderator zover ik weet, als het erg druk is zal je een paar dagen geduld moeten hebben.

@Ronihd kan mogelijk hierop wijzen bij de dienstdoende moderator.


Ik zal het onder hun aandacht brengen, misschien kan Alex er al iets over zeggen.


Ik kan je nu al zeggen dan Ziggo Go aanbevolen wordt voor Android 7 en hoger, kijk even of de Samsung Tablet ge-upgrade kan worden.

 

@wilri  Om welke Samsung Tablet gaat het, kan ik zien of je een upgrade kan doen via de site van Samsung.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dave! 

 

samsung tabS SM-T800

android 6.0.1

Deze tablet kan bijna zeker niet meer worden geupdate, verder geeft de Android store minimaal Android versie 6 aan 7 is mogelijk aanbevolen maar niet de minimum eis.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@RoWi.  schreef:

Deze tablet kan bijna zeker niet meer worden geupdate, verder geeft de Android store minimaal Android versie 6 aan 7 is mogelijk aanbevolen maar niet de minimum eis.


Daarom wil ik merk weten dan kan je zien of je software kan upgraden, sommige weten dit niet.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

sorry die had ik gemist, het merk. Dank je @RoWi. 

 

Helaas update niet mogelijk nee. Zonde. Maar dat is jammer genoeg nadeel van Samsung, zoveel uitbrengen en niet ondersteunen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Dave!  schreef:

sorry die had ik gemist, het merk. Dank je @RoWi. 


Die upgrade optie had ik al gecheckt niet op de normale wijze dus mogelijk moet @wilri  investeren in een nieuwer apparaat.

Uitgelicht topic