1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ReubenFineliner

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

safari - ziggo go browserweergave gestoord

Goedemiddag, sinds een paar dagen krijg ik op mijn MacBook Pro in Safari een geknepen weergave van ziggogo.tv. Ik kan daar niets mee want alles is horizontaal in elkaar gedrukt. Alleen maar strepen.

Het werkte altijd prima. Op Firefox en GoogleChrome krijg ik wel een normale weergave.

Ik heb onlangs geupdate naar MacOs Monterey v.12.6. kan dat er iets mee te maken hebben?

Bij ziggo hebben ze hier geen meldingen van.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6560Posts
  • 239Oplossingen
  • 5163Likes

Dag @ReubenFineliner 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Uit eigen ervaring weet ik dat Safari op meer punten af en toe nogal lastig doet. Ikzelf stap dan inderdaad over op een andere browser: GoogleChrome of Edge. 

Wellicht is hier een work around te vinden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6560Posts
  • 239Oplossingen
  • 5163Likes

Dag @ReubenFineliner 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Uit eigen ervaring weet ik dat Safari op meer punten af en toe nogal lastig doet. Ikzelf stap dan inderdaad over op een andere browser: GoogleChrome of Edge. 

Wellicht is hier een work around te vinden.

ReubenFineliner
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OK. Dank voor je reactie Wim. Misschien werkt het weer bij een nieuwe update.

Gems1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sinds een maand of 3 krijg ik geen ziggo go meer op mijn Mac. het gaat langzaam en daarna is er geen info of beeld. Het werkt wel met Firefox. Hoe kan dat. Safari Versie 16.0 (17614.1.25.9.10, 17614)

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Hallo @Gems1, lukt het je inmiddels weer om Ziggo Go af te spelen op je Mac? Er zijn geen bekende issues rondom dit probleem. Ik ben benieuwd of het ander apparaat wel werkt via een andere browser? 

Gems1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, het begint heel traag, vraagt om wachtwoord, geeft foutmelding.

zie wel de programma's maar ze starten niet.

op Firefox werkt het wel.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 601Oplossingen
  • 3453Likes

Wat vreemd @Gems1. Zou je eens screenshots kunnen delen van wat je precies ziet en welke foutmelding(en) je krijgt?