1
Vraag
2
Reacties
AJG

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

replay icoontje ineens weg

Ik heb op 6 maart via Ziggo Go TV & Replay een film teruggekeken van 5 maart. Voor de helft afgekeken. De volgende dag, op 7 maart wilde ik de film verder afkijken maar dat kon niet: het replay icoontje was ineens verdwenen. Hoe kan dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @AJG

Vreemd dat je in eerste instantie de film wel kon starten via Replay TV, maar de dag daarna opeens niet meer. Niet alles wordt beschikbaar gesteld via Replay TV gezien de rechten, maar het is wel gek dat het eerst wel kon en de dag erna opeens niet meer. Ik ben hier op onderzoek uit gegaan en het is ergens aan onze zijde hiermee mis gegaan. De film had wel beschikbaar moeten staan via Replay TV. Ik heb net uitgevraagd of het nog snel te herstellen is gezien het 7 dagen geleden is, maar helaas is dat niet mogelijk. 😞 

Sorry voor het ongemak, @AJG
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @AJG 


Dit is een bericht van Alex Z: De oorzaak van het probleem is bekend. Het casten werkt niet op het moment dat er (doven)ondertiteling wordt meegestuurd. Dit is de reden dat dat sommige kanalen wel werken, zoals RTL8, Fox HD, Ziggo Sport en Discovery Channel. Ook Movies & Series werkt zoals gebruikelijk. We werken er hard aan om dit te fixen. Er is helaas geen workaround mogelijk op dit moment, maar nieuwe meldingen blijven welkom. Nog even voor de zichtbaarheid de details die we daarbij graag willen:

-Type & Model TV

-Type & Model apparaat

-(Fout)melding op je TV

-(Fout)melding op je apparaat

-Werken de kanalen RTL 8, Fox HD (open net, 11), Ziggo Sport (open net, 14) & Discovery Channel wel?

-Werkt het streamen van opnames en/of Movies & Series wel?

AJG
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor je antwoord @EnergieBoy  Ik heb geen interactieve tv/mediabox. Replay kijk ik via de laptop of telefoon, streamen nog nooit gedaan 😀 . Het ging om een film op Canvas op 5 maart, alle andere programma's op die dag hebben nog steeds het replay icoontje, alleen de film niet meer. Voor de rest geen problemen met Ziggo Go tv kijken of replay

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @AJG

Vreemd dat je in eerste instantie de film wel kon starten via Replay TV, maar de dag daarna opeens niet meer. Niet alles wordt beschikbaar gesteld via Replay TV gezien de rechten, maar het is wel gek dat het eerst wel kon en de dag erna opeens niet meer. Ik ben hier op onderzoek uit gegaan en het is ergens aan onze zijde hiermee mis gegaan. De film had wel beschikbaar moeten staan via Replay TV. Ik heb net uitgevraagd of het nog snel te herstellen is gezien het 7 dagen geleden is, maar helaas is dat niet mogelijk. 😞 

Sorry voor het ongemak, @AJG
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic