1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hummeltje-1

Level 3
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

reclameblokken en programma terug kijken.

Waarom moeten we met een duur abo op Ziggo Go, programma terug kijken, nog naar al die irritante reclameblokken kijken? Ik wordt er gek van, kan het niet eens door spoelen.

5 Reacties 5
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo Go is onderdeel van het totaal pakket, in dat verband snap ik dat ' duur abo op Ziggo Go' niet. We kunnen ons niet op Ziggo Go abonneren.

Zelf met het goedkoopste TV pakket Kabel TV hebben we toegang tot Ziggo Go.

 

 

Die niet door te spoelen reclameblokken zijn vaak een verplichting vanuit de zender waar je naar kijkt. Ik weet dat via Replay op Discovery en History we de reclame gewoon kunnen doorspoelen. Op de Nederlandse commerciële zenders juist niet om eerder genoemde reden. Om wel door te kunnen spoelen kan je TV Compleet of Max afnemen en opnemen in de cloud, hoewel als het aan SBS en RTL ligt willen deze partijen dat we ook zo niet meer de commercials mogen doorspoelen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

"hoewel als het aan SBS en RTL ligt willen deze partijen dat we ook zo niet meer de commercials mogen doorspoelen."

VTM is al wel zover in België, maar SBS en RTL heb ik nog nergens iets over gelezen of gehoord en als ze dat zouden willen, dan was dit al gebeurt.

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Of het zijn onze providers die dit weten tegen te houden.

 

Het punt waar het om gaat is dat het niet mogen doorspoelen door de content aanbieders wordt bepaald.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@RoWi. je schreef: "hoewel als het aan SBS en RTL ligt willen deze partijen dat we ook zo niet meer de commercials mogen doorspoelen."

Maar waar lees je dan dat SBS en RTL dit willen?

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat heb ik nergens gelezen, dat is een vrije interpretatie van de bemoeizucht van deze toko's. 

 

Het is al erg genoeg dat als we hier toestemming voor geven dat we zelfs gerichte commercials te zien krijgen. Of dat bij Ziggo nu ook al zover is kan ik niet vinden, ik meen een instelling daarvoor in de Ziggo Go TV app gezien te hebben. 

 

https://tweakers.net/nieuws/148970/nederlandse-tv-branche-onderschrijft-standaard-voor-gepersonalise...

 

Nogmaals het gaat om het punt dat Ziggo hierin weinig te zeggen heeft. Of er zelfs bewust aan meewerkt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic