Calendriel69

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

"U hebt een abonnement nodig" vanaf eerste reclameblok

Hallo,

 

Ik kijk al jaren via de Ziggo Go browser als ik onderweg ben op mijn laptop. Dat ging altijd prima tot nu.

Ik kan een programma kijken en gewoonlijk als het eerste reclameblok begint krijg ik de melding:

 

U hebt een abonnement nodig.

 

En dat terwijl ik dus al jaren een  abonnement heb. Wat ik ook probeer, niets werkt.

Wat ik al geprobeerd heb:

 

- Andere browser,

- Kijken via telefoon,

- Afmelden en weer aanmelden,

- Aanmelden met andere inloggegevens (ouders),

 

Hebben jullie hier een oplossing voor?

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

 

Lydia

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Calendriel69
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar momenteel lijkt alles normaal te werken......zonder dat ik ook maar iets gedaan heb.

 

Ik blijf het in de gaten houden!

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Calendriel69

Wat irritant dat elke keer nadat het eerste reclameblok is geweest, je de melding krijgt dat je een abonnement moet nemen. 

Gezien het in het begin wel goed gaat, lijkt het een verbindingsprobleem te zijn. 
Goed dat je ook met de gegevens van jouw ouders getest hebt. Daarbij ervaar je hetzelfde probleem?

Calendriel69
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Helaas  ervaar ik dan dezelfde problemen.

Ik heb het zojuist nogmaals geprobeerd en nu was het na een paar minuten (voor het eerste reclameblok) al raak....

 

Het zou eigenlijk met beide gegevens goed moeten gaan; zowel ik als mijn ouders hebben al jaren een abonnement bij Ziggo....

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ik ben in dit geval toch bang dat het mis gaat met de verbinding of het apparaat. 
@Bert of @Dave! willen jullie eens meekijken met @Calendriel69 ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Beste @Calendriel69 

 

Welke browser en apparaat gebruikt u om de Ziggo Go te kijken https://www.ziggogo.tv/nl.html

Heeft u een Firewall actief en of VPN verbinding

Heeft u wel internet van Ziggo, want dat gaat alleen nog samen met elkaar, sinds 24 januari is Internet en TV samen gevoegd en beveiliging aangescherpt.

 

Hopelijk kunt u deze vragen alvast antwoorden dan kan ik of mede lid Bert met u mee denken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Dave! "Heeft u wel internet van Ziggo, want dat gaat alleen nog samen met elkaar, sinds 24 januari is Internet en TV samen gevoegd en beveiliging aangescherpt."

 

Die begrenzing voor kijken via een andere provider is er alleen voor de mediaboxen Next en Next mini en Ziggo Go TV app op een smart TV.

 

Ziggo Go app / TV via een browser moet bij alle providers in alle landen van Europa werken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank je @Bert  👍🏻 dat had ik kunnen weten maar je weet het nooit, maar bij deze nu wel 😉

Calendriel69
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik keek voorheen Ziggo Go zowel op mijn telefoon (android) als op mijn laptop. Op mijn telefoon gebruik ik vanzelfsprekend de app en op mijn laptop heb ik het al geprobeerd met Mozilla Firefox, Edge en Opera maar niets helpt.

 

Op de laptop heb ik de firewall van microsoft en ik heb geen  VPN verbinding.

 

Ik heb ook internet van Ziggo (zo ook mijn ouders), heb zelfs zelf een zakelijk abonnement van Ziggo.

 

Ik hoop dat u hier verder mee kunt. Alvast bedankt voor het meedenken!

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

heb je de cache al eens gewist op jou laptop.

En als je onderweg  bent ben je dan binnen europa?

Hoe is de internet verbinding dan?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Het kan zijn dat er een Virus in je PC zit die alles tegen houd, je kan eventueel Malwarebytes Free  downloaden deze geeft 30 dagen alle functies en daarna behoud je scan gedeelte en de Quarantaine, als je een scan uitvoert, kijk als ie klaar is wat er in de quarantaine staat en leeg deze. Herstart je Laptop en probeer dan nog eens https://www.ziggogo.tv/nl.html in Edge of in Chrome (Firefox en Opera wordt afgeraden) deze werken niet altijd mee.

 

Lukt het niet, log in op je moden http://192.168,178,1 dan Password of Pincode

en zet dan eens je Gastennetwerk aan.

 

Schermafbeelding 2023-01-31 om 21.21.18.pngSchermafbeelding 2023-01-31 om 21.21.44.png

 

Maak een nieuwe naam ander Password, die mag niet zelfde zijn als je hoofdnetwerk, en probeer dan eens of je op de wifi komt.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Haj @Calendriel69 Hoe gaat het ondertussen met ZiggoGO? Heb je de reacties van de anderen nog gezien? 

Calendriel69
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik durf het bijna niet te zeggen maar momenteel lijkt alles normaal te werken......zonder dat ik ook maar iets gedaan heb.

 

Ik blijf het in de gaten houden!

Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Gistermiddag/avond woensdag 15-02 kreeg ik ook de melding U heeft een abonnement nodig, toen ik de opnames wilde bekijken, dat was bij elke opname die ik wilde zien.
Later op de avond was het weer goed.
Hopelijk blijft dat zo, 't was n.l. bijzonder irritant. 
Ik kijk n.l. bijna nooit life, omdat ik er vaak bij in slaap val, dus neem ik alles op en kan het dan weer terugspoelen mocht ik in slaap vallen 😎💤

Uitgelicht topic