leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

"Ben je nog aan het kijken?"-melding Ziggo GO

@Ziggo moderator

 

Ik had vanmorgen mijn laptop aangezet en Ziggo go ingeschakeld met het programman Xite. Na een aantal uren 

speeltijd kwam onderstaande melding. Hier zit ik niet op te wachten. Ik wil het programma gewoon laten spelen, urenlang. Kan ik dit uitzetten?

 

leo0054_0-1660238991863.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @leo0054

 

Heel logisch dat dit irritant is als je het gebruikt als muziekstation of iets op de achtergrond. Er is helaas vooralsnog geen optie dit uit te schakelen, dit is ter protectie van het netwerk en vooral om te voorkomen dat een stream per ongeluk onbewust uren of zelfs dagen aan blijft staan. Ik heb je feedback hierover doorgezet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@leo0054 

Waarschijnlijk staat je instellingen op 1 uur, dan krijg je een melding als je niet actief bent. Misschien even de Standby op je Laptop modus van zoveel minuten naar langer verlengen. Kan ook een foutje zijn als je de pagina even cookies leegt, afsluit en dan je browser opstarten en vervolgen www.ziggo.nl/cookies die op Strikt Noodzakelijk zetten. Browser herstarten en dan Ziggo Go weer opnieuw proberen.

 

Als je deze meldingen te veel houd kijk dan even in bovenstaande balk, daar worden de klachten over de Ziggo Go verzameld. Of onderstaande Link ( zelfde als bovenstaand )

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @leo0054

 

Heel logisch dat dit irritant is als je het gebruikt als muziekstation of iets op de achtergrond. Er is helaas vooralsnog geen optie dit uit te schakelen, dit is ter protectie van het netwerk en vooral om te voorkomen dat een stream per ongeluk onbewust uren of zelfs dagen aan blijft staan. Ik heb je feedback hierover doorgezet.

1aB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat een ongelooflijke B*sh*t !

Zelf heb ik een fat client win 10 pc i.c.m. 42'' touchscreen monitor als primaire TV-opstelling.
M.i. in vele opzichten stukken beter dan "toch-NIET-zo'n-smart-TV + zo'n K**-kastje, behalve dan voor bepaalde Ziggo toepassingen maar dat terzijde...
"Heel logisch dat dit irritant is als je het gebruikt als muziekstation of iets op de achtergrond"
NEE beste Leo, ik wordt constant gestoord door Ziggo met deze onzin op mijn reguliere TV-kijk-avondjes !!
Wellicht kan Ziggo mij het verschil in bandbreedte-verbruik uitleggen in 2 onderstaande gevallen:
1. tv + ziggo kastje - kan ik hele jaar aanzetten - zonder dat Ziggo dingen uitschakelt  
2. pc opstelling met grote monitor - kan ik ook het hele jaar aanzetten - maar ik om de zoveel tijd (vooral leuk midden in een film) die K*T-melding van jullie!
Ziggo's huidige insteek behelst simpelweg een discriminatie in TV-opstelling, zonder plausibele reden!
Doe er wat aan ... en beter niet in jullie landelijk bekende tempo!!
#wat doe ik nog bij jullie...

 


Uitgelicht topic