annemieke1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

pauzeknop tijdens streamen werkt niet

Als ik een bewaard programma via streamen naar chromecast op tv wil pauzeren lukt dat niet. 30 seconden vooruit en 10 seconden terug gaat wel. Maar als ik dus op het dubbele streepje klik gebeurt er op tv niets. Als ik op mijn telefoon of laptop naar hetzelfde programma kijk werkt de pauzeknop wel.

56 Reacties 56
Dooneboon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Snel opgelost? Ze mogen wel met 'n compensatie komen. Ze bieden een van de duurste abbonementen in Nederland waar GO deel van uit maakt en die service werkt niet of in ieder geval niet naar behoren

Arjan Verhoef

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inmiddels zijn we weer een poosje verder, is er al enig zicht op wanneer dit opgelost word, vind het namelijk knap irritant dat ik niet kan pauzeren.

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Arjan Verhoef 

 

Ik heb het al opgegeven, vanaf volgende maand zit ik bij een glasvezel provider en deze heeft de TV app van Canal Digitaal die (uit ervaring) wel heel goed werkt met ook nog eens minder down time waar ziggo de laatste tijd veel last van heeft.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Arjen Verhoef, @DPU en de rest,

 

Sorry dat het zo lang duurt, we hebben goede hoop dat het deze week opgelost wordt. Ik houd jullie op de hoogte.

Dooneboon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik denk Alex of weet het eigen wel zeker, dat niemand jou iets kwalijk neemt. Maar dat Ziggo, terwijl ze van deze problemen op de hoogte zijn, op geen enkele manier aan haar klanten tegemoet komt. Ziggo Go is tenslotte een van de speerpunten waarom een heleboel mensen een abbonementen op Ziggo hebben. 

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Alex 

 

We weten dat jij er ook niet veel aan kan doen Alex, no sweat 🙂

bertkoor

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Best vervelend dat de drol weer werd ingetrokken, maar **bleep** happens...

 

Stel dat de fix door Ziggo is gedaan, wat moeten wij gebruikers dan doen?
Moeten we de app uninstallen en weer installen, of gaat het automagisch?

Loes63

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zijn jullie hiermee op klantniveau bezig? Sinds dinsdag heb ik af en toe last van tvuitval en nu is het helemaal erg. Als de oplossing van dit issue maakt dat ik helemaal geen tv meer kan kijken laat het hier dan maar voor wat het is. 

Francies

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hij werkt weer 😁

Woutherus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Werkt niet. Beter kijken.!!!

Francies

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zeker beter kijken ja, bij mij werkt het gewoon met chromecast !!!!!

Arjan Verhoef

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier werkt het gelukkig ook weer.👍

Woutherus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Misschien is het aangekaarte issue hier te veel verengd tot Chromecast

 

Nou , misschien mosterd na de maaltijd maar ik heb op aanraden van ZIGGO voor de slaapkamer Android TV gekocht om daar via de ZiggoGO app alle functionaliteit te krijgen die je ook met de MediaBox Next hebt

Want :  " Wil je geen extra kabels door je kamer maar wél de gemakken Ziggo GO? Download de Ziggo GO app voor je Apple TV, Android TV of Amazon Fire TV. Met de Ziggo GO app op je mediaplayer of Android TV Smart TV kijk je thuis op een tweede tv-scherm, zonder extra mediabox van Ziggo."

 

En daar werkt het nog steeds niet. Ik kan op de ZiggoGo app niets pauzeren tijdens een live stream. Kijk je vanaf het begin dan is het wel mogelijk.


Dit geldt zowel voor de Android TV als mijn Samsung S21

Het werkt  merkwaardig genoeg wel als ik op de S21 er een klein floating schermpje van maak van 2 cm Dat is de 2e menu optie van rechts, daar zie je |< || >| en kun je pauzeren.

Dus ik heb nog steeds 88 euro weggegooid voor de Nokia Android box.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Zoals sommigen al hadden gemerkt is het probleem sinds gisteren opgelost! Pauzeren bij het kijken via een Chromecast werkt weer 🙂

 

 

@Woutherus - Live TV pauzeren is op dit moment niet mogelijk via Ziggo GO en via de Ziggo GO TV app, dus het is as designed dat dit niet voor je werkt. Deze wens is inmiddels bekend bij de ontwikkelaars, maar dat is nog even afwachten. Voorlopig zou je als trucje een programma 'vanaf het begin starten' en eventueel doorspoelen, waardoor je deze opties wel hebt.

Woutherus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dit klopt dus niet helemaal! Zie wat ik geschreven heb . Je kunt pauzeren op de ziggogo app op de s21 android als je het scherm eerst verkleind hebt.  

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dat heb ik gelezen en klopt ook, @Woutherus. Het is inderdaad opvallend en ik durf je niet met zekerheid te zeggen waarom deze optie er al wel is bij Picture-in-Picture, maar het verandert het eerdere bericht verder niet.

Woutherus

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie Alex. Is er al een topic vwb mijn punt , dus dat je het live streamen op Android niet kunt pauzeren ?  (anders dan in een piepklein pip venster) . ?  Overigens werkt het allemaal prima in de ZiggoGo app van windows, via spatie knop of geluid harder of zachter 

Uitgelicht topic