annemieke1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

pauzeknop tijdens streamen werkt niet

Als ik een bewaard programma via streamen naar chromecast op tv wil pauzeren lukt dat niet. 30 seconden vooruit en 10 seconden terug gaat wel. Maar als ik dus op het dubbele streepje klik gebeurt er op tv niets. Als ik op mijn telefoon of laptop naar hetzelfde programma kijk werkt de pauzeknop wel.

56 Reacties 56
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2655Likes

vanuit welk apparaat cast je naar de chromecast

?

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb sinds een aantal dagen precies hetzelfde probleem, zelfs een herinstallatie van de app op m'n Galaxy S8 hielp niet.

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb dus precies hetzelfde probleem sinds een aantal dagen als ik wil  casten naar chromecast (v2), dat doe ik dan via een Galaxy S8 (Android pie).

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @annemieke1 en @DPU! Zwaar balen dat het pauzeren tijdens streamen niet meer werkt 😞 Heb je toevallig ook nog andere apparaten waarop je dit probleem ervaart? En @annemieke1, wat voor apparaat heb jij en heb je de app al opnieuw gedownload? 

annemieke1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Via laptop of via telefoon. Maar bij mij man precies hetzelfde. Netflix en NPO plus werken allebei prima, zowel via laptop als via telefoon. Een paar weken geleden werkte het ook met Ziggo nog prima, maar nu dus niet meer.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @annemieke1 en @DPU, bedankt voor jullie meldingen! Ik kan het hier inderdaad ook reproduceren en we gaan het doorzetten naar de ontwikkelaars.

Nog even voor de volledigheid: Met welk type telefoons heb je het geprobeerd, @annemieke1

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Alex   Top! Bedankt!

annemieke1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Toppie! Ik heb een Nokia (4.2 geloof ik, met android one in ieder geval) en mijn man heeft een Samsung (geen idee welke, hij slaapt nu, zal morgen vragen welk type.. 🙂 )

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@@Alex 

 

Nu werkt het casten helemaal niet meer?? ik krijg de hele tijd een 2473 error van de app terug op het moment dat ik de chromecast met de go app probeer te koppelen. De app gereset (geforceerd stoppen, cache legen, gegevens legen)werkte niet, nu ook de app helemaal geherinstalleerd maar noppes.. Gelukkig werkt m'n canal digitaal app wel goed.. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

@DPU dat het gisteren en vandaag even helemaal niet werkt, heeft niet met dit probleem te maken ;-). We ervaren een storing in Ziggo GO waar dat vandaan komt. Dit is bekend en er wordt hard gewerkt om dat probleem zo snel mogelijk te verhelpen. 

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Marije 

 

Okee duidelijk, thanks for the notification. 👍🏻

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Marije 

 

Ook verwijs ik u graag even naar een ander probleempje wat mij nu opvalt:

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Enorme-ondertiteling-Ziggo-go-app-via-Chromecast/td-p/825704

 

Bij mij is de ondertiteling bij War of the worlds ook in een keer belachelijk groot met het streamen naar chromecast. Er gaat echt heel veel mis momenteel met de app. Willen jullie daar ook ajb naar kijken? Dank!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @DPU,

 

Dank voor je melding! Ik heb zojuist ook in het genoemde topic gereageerd 🙂 We hebben ook dit probleem doorgezet naar de ontwikkelaars.

fdobbelste

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier zelfde probleem, ik stream ook met Samsung Galaxy S8. Hopelijk kan Ziggo dit snel oplossen, echt irritant!

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Alex 

Hi Alex,

Is er al enig zicht wanneer bovengenoemde problemen opgelost zijn? Ik heb net nog gecheckt; zowel de problemen met de pauzeknop en de grote subtitles zijn nog niet opgelost.

 

Groetjes.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @DPU,

 

Helaas nog geen update, aan beide issues wordt nog gewerkt.

DPU

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Alex 

 

Okee,

 

We wachten 't af, fijn weekend.

Nickstok

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook al drie weken dit probleem. Kan de content niet pauzeren, zowel niet via de app als mijn smart afstandbediening. Terug en vooruitspoelen werkt wel, de stopknop op de afstandsbediening ook. 

 

Dooneboon

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb precies 't zelfde probleem. Ook inmiddels al 3 weken of zo. Ik snap alleen niet zo goed waarom 't zo lang moet duren? Een App bouwen en onderhouden is geen makkelijke opgave, dat weet ik, maar je mag toch aannemen dat er bij Ziggo geen sukkels rondlopen.

 

Oh ja. Ik stream vanaf n Huawei Y5

Uitgelicht topic