Ik kan in mijn ziggo go app de opnames niet per stuk verwijderen. Of ik moet alles verwijderen en dan worden ook geplande opnames verwijderd. Het knopje verwijderen, dat kan ik niet selecteren in de app.
Ik heb een sony tv. Hoe kan ik dit oplossen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je in Ziggo Go naar rechts onder bewaard mapje daar staan Opnames, Kijklijst, Verder kijken en Gehuurd en Downloads.
Als je Opname's op wijzig drukt kan je de aflevering verwijderen en bij Bewaard wijzig aanklikt de aflevering verwijderen. Ook bij verder kijken en downloads alles via wijzig dan verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je in Ziggo Go naar rechts onder bewaard mapje daar staan Opnames, Kijklijst, Verder kijken en Gehuurd en Downloads.
Als je Opname's op wijzig drukt kan je de aflevering verwijderen en bij Bewaard wijzig aanklikt de aflevering verwijderen. Ook bij verder kijken en downloads alles via wijzig dan verwijderen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.