Verwijderd account
Niet van toepassing

nieuw klantnummer zelfde mailadres

Sinds kort heb ik weer een ziggo abonnement en dus een nieuw klantnummer. De TV werkl alweer perfect.

Ik kan helaas geen nieuw account maken voor ziggo go op de laptop omdat het mailadres gelijk blijft. Ik kom dus steeds op het oude account van het oude klantnummer terecht........  Ik begrijp dat het mogelijk is om het oude account te verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken? 

Alvast dank voor de reactie. 

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Verwijderd account, welkom hier!

Wat leuk dat je weer een abonnement hebt afgesloten bij ons! Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat alles als een zonnetje draait. Laten we de puntjes dan nog even op de i zetten wat betreft het registeren van een nieuw Mijn Ziggo account, zodat je hiermee ook toegang krijgt tot Ziggo GO. Ik begrijp dat je je graag wilt registeren met een e-mailadres welke nog gekoppeld is aan je oude abonnement. We kunnen deze inderdaad verwijderen, zodat je je opnieuw kan registeren met dit e-mailadres met jouw nieuwe gegevens. Wil je in jouw Community profiel de oude adresgegevens tussen haakjes zetten + de gebruikersnaam (e-mailadres) van het oude Mijn Ziggo account en mij een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi Cecilia,

alleen het klantnummer is gewijzigd. Alle andere gegevens blijven hetzelfde. Bij ziggo go krijg ik dan de melding dat er op dit mailadres al een account bestaat.....

Toch  haakjes zetten?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Verwijderd account Toch haakjes zetten, voor de zekerheid, check dubbelcheck.

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

aakjes zijn bij adres gezet, bij het emailadres lukt dit niet. () is wel het juiste emailadres. Groetjes

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Verwijderd account Zet geen emailadres op een open forum wat door heel de wereld te lezen is, spammers en hackers zijn dol op actieve mailadressen.

Je kunt het emailadres weghalen door in je bericht op het pijltje te klikken rechts bovenin en op Reactie bewerken.

 

"Wil je in jouw Community profiel de oude adresgegevens tussen haakjes zetten + de gebruikersnaam (e-mailadres) van het oude Mijn Ziggo account en mij een seintje geven?"


Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

als ik op het pijltje klik komt er niet bij te staan reactie verwerken, komt dit omdat er al op gereageerd is?

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Hoi Cecilia,

Helaas. Voor mij werk deze communicatie dus echt niet. Ik wil geheel uit de community verwijderd worden. Ik ga ervan uit dat dan ook alle berichten en inhoud van mij geheel verwijderd is.

Zou je dat aub via de mail willen bevestigen?

het probleem is overigens opgelost via de klantenservice.

alvast bedankt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@FKN akkoord, daar gaan we mee aan de slag. Het account zal worden weggehaald, je berichten volgen zo snel mogelijk.

Wel dank voor je bezoek en deelname! 

Uitgelicht topic