Samantha2

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

movies en series in de ziggo go app niet te bekijken

Sinds 3 dagen heb ik een ci+ module en een movies en series xl abonnement, maar de extra zenders zijn niet beschikbaar in ziggo go. Dus ik kan niet iets terugkijken van movies en series. Er staat dat ik daar een abonnement voor nodig heb, maar die heb ik al. De standaard zenders doen het wel.

Al naar ziggo gebeld en die konden me niet helpen.

Waarom staan de extra zenders niet bij mijn abonnement?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ging net kijken naar de zenders en tot mijn grote vreugde is het nu opgelost. Ik heb niks veranderd, dus ik neem aan dat ze gewoon niet zo snel zijn bij ziggo. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze m'n contract al laten ingaan als ze nog niet kunnen leveren.

 

Ik wil iedereen die gereageerd heeft bedanken voor de hulp en het meedenken. 

Groetjes 

 

 

Bekijk in context

18 Reacties 18
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Samantha2  schreef:

Al naar ziggo gebeld en die konden me niet helpen.

Waarom staan de extra zenders niet bij mijn abonnement?


Ik begrijp dat niet, waarom kon de klantenservice niet helpen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

De klantenservice zei dat het niet vanaf daar op te lossen is en dat ik bij community moest zoeken naar een oplossing dan wel een eigen topic starten. Omdat eenzelfde probleem misschien al is behandeld.

Het enige wat de klantenservice kon verzinnen was de app opnieuw installeren

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Binnenkort is een nogal rekbaar begrip😉

Is daar een duidelijk moment voor te zeggen?

 

Want ik zit nu nog in de herroepingsfase en ik denk er hard aan om te veranderen naar een next mini.

De prijs is hetzelfde en ik dan heb ik er wel meer aan.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Binnenkort is tegenwoordig waarschijnlijk morgenvroeg, het is erg druk op dit moment.

Ziggo moderators kunnen ook voor de Next mini zorgen en andere wensen.


Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Alles ingevuld 👍

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Samantha2 

 

Heel goed dat je hier aan de bel trekt, wees welkom hier 🙂 

Vooropgesteld, de klantenservice had je hierbij gewoon moeten helpen. Maar desalniettemin, zijn we er hier ook voor je.

Je geeft aan dat je de extra zenders uit het Movies&Series XL pakket niet via Ziggo GO kan ontvangen.

Werken de extra zenders wel via de CI+ module op de TV? 

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja daar werken ze wel.

Is er een oplossing voor dit probleem? Anders verander ik mijn abonnement nu het nog kan.

 

En de klantenservice heeft me doorverwezen naar deze communtiy🙂

 

ps: Kan ik instellen dat ik een notificatie krijg na een reactie op mijn bericht? Want nu zie ik het pas uren later, en ik had liever eerder gereageerd

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er zijn twee opties er is administratief iets nog niet goed afgewikkeld aan de kant van Ziggo. Wat ook mee kan spelen is dat via de instellingen van de app deze kanalen op onzichtbaar staan.

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Voor het administratieve heb ik 3 dagen wachten aangehouden.

De module staat er bij mediaboxenin met zijn serie nummer.

Op de doos staat hetzelfde nummer, maar dan is het 2 getallen langer. In de app 10 cijfers. Op de doos 12 cijfers.

Zou dat het kunnen zijn?

 

In de app kan ik de kanalen wel zien, alleen niet gebruiken.

 

 

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

die laatste 2 nummers maken niet uit. administratief staan mediaboxen (en ci+ modules) er met hun eerste 10 cijfers in. dan nog is dit een probleem in ziggo go, je ci+ omzetten naar een mini gaat dit niet veranderen

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

"In de app kan ik de kanalen wel zien, alleen niet gebruiken."

 

Juist, u krijgt de bekende melding dat er een abonnement nodig is, dat gaat mogelijk fout in de systemen van Ziggo zelf, u logt wel in met de goede Mijn Ziggo gegevens?

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nee? Als ziggo go hetzelfde blijft met een next mini is dat ook niet leuk, maar dan kan ik in ieder geval wel iets terugkijken.

 

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja ik log in met mijn account. Ik heb er maar 1 dus kan niet missen.

Het lijkt wel of ze de smartcard hebben gegeven zonder m'n gegevens aan te passen, vergeten zijn m'n abonnement te veranderen in m'n account. 

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Heel erg vreemd dit @Samantha2! Betreft het trouwens alle extra zenders van je Movies en Series XL pakket die je niet kunt zien, of zijn het juist specifieke? 
En heb je de Ziggo Go app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het betreft alle extra zenders. De app ook al  verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op aanraden van de klantenservice. Niks.

Ik ga de klantenservice nog maar een keer bellen, misschien deze keer iemand aan de lijn die het probleem wel ziet 🙂

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Samantha2 snap ik hoor. Wat hebben ze je daar verteld?

Staat je Movies & Series XL pakket wel actief? Op je facturen en/of je Mijn Ziggo? Want daar zie ik het niet terug. Als het wel actief staat, dan hoor ik het graag. 

Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op ''Zet terug naar standaard line-up''. Komt het dan wel goed? 

Samantha2
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik ging net kijken naar de zenders en tot mijn grote vreugde is het nu opgelost. Ik heb niks veranderd, dus ik neem aan dat ze gewoon niet zo snel zijn bij ziggo. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze m'n contract al laten ingaan als ze nog niet kunnen leveren.

 

Ik wil iedereen die gereageerd heeft bedanken voor de hulp en het meedenken. 

Groetjes 

 

 

Uitgelicht topic