Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik was met mijn mobiel (Samsung A12) via Ziggogo.tv een programma aan het kijken en heb toen per ongeluk de mediabox xl gekoppeld met mijn mobiel (icoonje rechts bovenin, links naast het icoontje om uit te loggen). Nu reageert Ziggogo niet meer op mijn mobiel, kan niks meer kiezen, niet naar instellingen en ook niet meer uitloggen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, via een omweg uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar niks helpt. Het icoontje gaat iedere keer weer oranje branden als ik inlog en kan het niet uitzetten. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Tik op dat oranje icoontje en dan op Loskoppelen.
icoontje reageert ook niet meer
@Miranda2Zou het helpen om de cache en opslag van de gebruikte browser te wissen?
Of de Mediabox XL 30 seconden van de stroom?
@Miranda2 heb je iets gehad aan de tips van @jansmarcel en @Bert ? 🙂
Hallo Madelon,
Mediabox van het stroom had ik al geprobeerd, hielp niet.
Cache en opslag wissen moet ik nog doen, zou denk ik wel een oplossing kunnen zijn...
We zijn benieuwd @Miranda2 hou je ons op de hoogte?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...