Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Miranda2

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mobiel ontkoppelen van mediabox

Ik was met mijn mobiel (Samsung A12) via Ziggogo.tv een programma aan het kijken en heb toen per ongeluk de mediabox xl gekoppeld met mijn mobiel (icoonje rechts bovenin, links naast het icoontje om uit te loggen). Nu reageert Ziggogo niet meer op mijn mobiel, kan niks meer kiezen, niet naar instellingen en ook niet meer uitloggen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, via een omweg uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar niks helpt. Het icoontje gaat iedere keer weer oranje branden als ik inlog en kan het niet uitzetten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

Tik op dat oranje icoontje en dan op Loskoppelen.

Miranda2
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

icoontje reageert ook niet meer

jansmarcel
Expert
Expert
  • 755Posts
  • 43Oplossingen
  • 368Likes

@Miranda2Zou het helpen om de cache en opslag van de gebruikte browser te wissen?

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56501Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13538Likes

Of de Mediabox XL 30 seconden van de stroom?

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

@Miranda2 heb je iets gehad aan de tips van @jansmarcel en @Bert ? 🙂

Miranda2
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Madelon,

Mediabox van het stroom had ik al geprobeerd, hielp niet.

Cache en opslag wissen moet ik nog doen, zou denk ik wel een oplossing kunnen zijn...

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 384Posts
  • 43Oplossingen
  • 145Likes

We zijn benieuwd @Miranda2 hou je ons op de hoogte?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates