Ik was met mijn mobiel (Samsung A12) via Ziggogo.tv een programma aan het kijken en heb toen per ongeluk de mediabox xl gekoppeld met mijn mobiel (icoonje rechts bovenin, links naast het icoontje om uit te loggen). Nu reageert Ziggogo niet meer op mijn mobiel, kan niks meer kiezen, niet naar instellingen en ook niet meer uitloggen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, via een omweg uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar niks helpt. Het icoontje gaat iedere keer weer oranje branden als ik inlog en kan het niet uitzetten. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Tik op dat oranje icoontje en dan op Loskoppelen.
icoontje reageert ook niet meer
@Miranda2Zou het helpen om de cache en opslag van de gebruikte browser te wissen?
Of de Mediabox XL 30 seconden van de stroom?
@Miranda2 heb je iets gehad aan de tips van @jansmarcel en @Bert ? 🙂
Hallo Madelon,
Mediabox van het stroom had ik al geprobeerd, hielp niet.
Cache en opslag wissen moet ik nog doen, zou denk ik wel een oplossing kunnen zijn...
We zijn benieuwd @Miranda2 hou je ons op de hoogte?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.