1
Vraag
2
Reacties
Frozman

Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

melding "sorry we kunnen deze pagina niet vinden" terwijl alles goed werkt

Bij elke actie, bijv. naar fullscreen en terug of naar ander kanaal, verschijnt de irritant melding rechtsboven en die moet ik dan telkens wegklikken. En die melding verschijnt terwijl de pagina wel gewoon gevonden is en alles gewoon werkt. Hoe krijg ik die melding weg?
Melding verschijnt is diverse browsers.Knipsel.JPG

47 Reacties 47
jbiggie

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En ook incognito modus verandert niets

Gosling

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij kwam het door een oude bookmark:

https://www.ziggogo.tv/nl/tv/watch-tv.html 

Deze wordt geredirect naar https://www.ziggogo.tv/nl/home 

Maar daarmee verschijnt die melding.

Met de bookmark aangepast naar https://www.ziggogo.tv/nl/home is de melding verdwenen...

Arjan_b

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ah, dat zou wel eens interessante nieuwe info kunnen zijn die ook in mijn geval speelt.

Als ik Ziggo Go via m'n browser wil starten, dan tik ik Ziggo (of zigg, of ziggogo etc.) in en klik vervolgens op de automatisch verschijnende link (van een eerder bezochte pagina dus), dat is in mijn geval https://www.ziggogo.tv/nl/tv/tv-gids-replay.html. Die schotelt Chrome mij voor uit mijn historie.

Maar als ik gewoon 'netjes' naar ziggogo.tv ga, en naar de programmagids (waar bovenstaande link vroeger ook zou uitkomen), dan is de URL van die pagina nu https://www.ziggogo.tv/nl/epg/initial. Dus vergelijkbaar met wat hierboven geschreven wordt. Ik krijg dan inderdaad ook de popup foutmelding weer te zien!

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hm, dat gaan we vanavond eens testen want inderdaad, ik pak de bookmark en let verder niet op welke url daar nou daadwerkelijk achter zit.
Bedankt alvast @Gosling !

EGee

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had naast de Sorry melding ook last van haperend beeld en heb de oplossing toegepast die hier te vinden is:

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Hakkelend-of-haperend-beeld-via-ziggogo-tv-met-Google-Chrome-...

Daarna geen last meer van haperend beeld.

En verrassing: ook de Sorry melding is verdwenen!

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Okay, in mijn bookmarks stond https://www.ziggogo.tv/obo_nl/movies-series-xl/ontdek.html en die pagina bestaat blijkbaar niet meer dus heb nu https://www.ziggogo.tv/nl/home gepakt en dan zie ik gelukkig die melding niet meer, dus bedankt @Gosling .
Blijft het probleem van de ondertiteling nog over want die blijft standaard aan staan en moet ik steeds handmatig uitzetten. In de Next zelf, staat de ondertiteling wel uit maar via de url altijd aan....

thijsb

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

idd, dit was het probleem! opgelost nu.

jbiggie

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier nu ook opgelost, dank je wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic