1
Vraag
2
Reacties
Frozman

Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

melding "sorry we kunnen deze pagina niet vinden" terwijl alles goed werkt

Bij elke actie, bijv. naar fullscreen en terug of naar ander kanaal, verschijnt de irritant melding rechtsboven en die moet ik dan telkens wegklikken. En die melding verschijnt terwijl de pagina wel gewoon gevonden is en alles gewoon werkt. Hoe krijg ik die melding weg?
Melding verschijnt is diverse browsers.Knipsel.JPG

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gosling

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij kwam het door een oude bookmark:

https://www.ziggogo.tv/nl/tv/watch-tv.html 

Deze wordt geredirect naar https://www.ziggogo.tv/nl/home 

Maar daarmee verschijnt die melding.

Met de bookmark aangepast naar https://www.ziggogo.tv/nl/home is de melding verdwenen...

Bekijk in context

47 Reacties 47
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Frozman

Wat vreemd dat je bij elke handeling iedere keer deze melding krijgt. 

Ik ben hier aan het testen geslagen, maar het lukt mij niet om te reproduceren. Het lijkt er op dat er iets geopend wordt wat niet gevonden kan worden, maar dit kan van alles zijn. Je krijgt dit bij alle programma's? Elke zender? Kun je eens uitleggen wat je precies doet?
Kun je eventueel jouw internet cookies en cache eens legen om het vervolgens opnieuw te testen? 

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hoi @Jiri ,
Bedankt voor het testen.
Ik had al meerdere keren de cache en cookies weggehaald maar die melding blijft verschijnen.
Het lijkt erop dat dit alleen bij FireFox is maar dat is nou net mijn vaste browser.
Melding verschijnt telkens als ik naar www.ziggogo.tv/nl/home ga. Maar soms ook als vanuit home naar een zender ga, en dan maakt het niet uit welke zender dat is.
Omdat het alleen bij Firefox is, zal het dus logischerwijs met die browser te maken hebben, of in ieder geval de interactie dus de browser en website, maar sowieso zou die melding van pagina niet gevonden helemaal niet moeten verschijnen.

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Zou het een ad-blocker kunnen zijn die ook analyse sites blokkeert. Sites willen natuurlijk graag weten wat, waarvoor en hoelang je sites bezoekt.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Hallo Karel,
Ik gebruik in alle browsers dezelfde blocker en het uitschakelen ervan heeft geen effect.
Ziggo Go doet sowieso raar want de ondertiteling staan soms spontaan aan, terwijl ik deze allang (in the Next) heb uitgeschakeld. Dus die moet ik handmatig uitzetten, nadat ik de pop-up "sorry, we kunnen....."heb weggeklikt natuurlijk.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

In Firefox kun je ook meldingen uit of aan zetten, ook specifiek voor bepaalde websites. Kun je dit eens proberen in de instellingen van Firefox @Frozman?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

@Rikst 

Mijn opmerking was een advies, ik heb er geen probleem mee en gebruik zelf geen ad-blockers plugins. Daarvoor gebruik ik pi-hole centraal op mijn lan. Dus ik kan dat niet proberen in Firefox.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Bedankt @Rikst  ik zal vanavond eens kijken of het helpt deze uit te zetten, áls ze niet al uit stonden natuurlijk.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

@Rikstmeldingen staan uit dus daar ligt het dan ook niet aan helaas

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat lastig, @Frozman. Open je ziggogo.tv vanuit jouw favorieten toevallig? Zo ja, kun je deze eens verwijderen? 
Voor de rest zijn mijn opties ook een beetje op ben ik bang. Wellicht heeft @Karel. nog een optie om te testen?

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Het enige wat ik nog kan voorstellen is:

 

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik krijg die melding ook, en gebruik edge. Vanaf een snelkoppeling op het bureaublad.

Ziggo go gebruik ik zo weinig dat ik niet de moeite neem om uit te zoeken waardoor het komt.

Even wegklikken, daarna werkt alles gewoon.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ja hè, een frappant dingetje is het. Ik open het het inderdaad vanuit de bookmarks en zal deze eens verwijderen en het dan proberen.

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik zal je suggusties proberen, Karel. Bedankt in ieder geval.

frankqq

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact hetzelfde als ik met Chrome op OSX mijn scherm resize, zie:

Screenshot 2022-10-26 at 20.55.00.png

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Maf toch? Snap er werkelijk niets van en ja, je kan het wegklikken maar dat begint uiteindelijk ook te irriteren 😉

En daarbij moet ik ook steeds weer de ondertiteling uitzetten want die staat ook standaard aan tegenwoordig, zelf bij reclame's en voetbalwedstrijden. En in m'n Next staat de ondertitelijk duidelijk uit dus waarom het via ziggo.go steeds aan staat, geen idee.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Heel maf @Frozman

Nog wat dingen om te proberen; heb je al een ander apparaat getest op Firefox? Is de browser ook up to date?

Frozman
Topicstarter
Level 5
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Dank je, Madelon. Nog niet op een andere laptop  getest maar het zal ongetwijfeld alleen op deze gebeuren, en laat dat nou net de laptop zijn die ik thuis gebruikt. Maar zal het op werklaptop proberen.
Browser is sowieso up to date. Probleem is heel specifiek bij ziggo.go en verder op geen enkele andere pagina iets geks.

thijsb

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

het heeft dus niets met de browser te maken, want met Safari en Chrome zelfde probleem. En ook met Edge en Firefox las ik. het probleem moet ergens anders gezocht worden en het is echt super irritant. Laat de software ontwikkelaars eens testen. Een antwoord van een moderator met de mededeling 'ik heb dit probleem niet en kan het niet reproduceren' is onvoldoende.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

@Frozman, @thijsb - Bij @frankqq lees ik dat het misgaat als hij zijn scherm probeert te resizen. In de huidige versie van Ziggo GO zijn er issues met betrekking tot het resizen van het scherm, dus daar kunnen we het vermoedelijk verklaren. Is er bij jullie ook sprake van een resize, aangepaste resolutie of iets soortgelijks?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic