Hoi,
Wij krijgen steeds vaker de melding GEEN VERBINDING, dit gebeurt random over de gehele dag meerder malen voorgekomen.
We kijken dan via de Ziggo GO TV APP naar een programma LIVE mee
Onze TV is een Sony
We hebben al meerdere topics geopend maar wilde deze apart plaatsen vanwege het terugkomende probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
*** Gelijke topic *** Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app
*** Moderator *** Op de hoogte gebracht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb in dit topic > Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app
Antwoord gegeven, misschien dat het in 1 topic kan dan blijft het overzicht.
*** Gelijke topic *** Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app
*** Moderator *** Op de hoogte gebracht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.