1
Vraag
2
Reacties
slaan1974

Level 5
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

melding GEEN VERBINDING tijdens gebruik GO TV app

Hoi,

 

Wij krijgen steeds vaker de melding GEEN VERBINDING, dit gebeurt random over de gehele dag meerder malen voorgekomen.

 

We kijken dan via de Ziggo GO TV APP naar een programma LIVE mee

 

Onze TV is een Sony

 

We hebben al meerdere topics geopend maar wilde deze apart plaatsen vanwege het terugkomende probleem

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23911Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7636Likes

*** Gelijke topic *** Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app

 

*** Moderator *** Op de hoogte gebracht.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23911Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7636Likes

Ik heb in dit topic > Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app 

Antwoord gegeven, misschien dat het in 1 topic kan dan blijft het overzicht.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23911Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7636Likes

*** Gelijke topic *** Duurt lang als je swapt tussen kanalen bij gebruik GO TV app

 

*** Moderator *** Op de hoogte gebracht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic